Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (7)Реферативна база даних (140)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 183
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ196647
Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Sturm, Frank; Klose, Wolfgang

Видання зберігається у :

2.
ІВ196692
Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

3.
ІВ195386
Dalrymple, Douglas J..
Sales management [Text] : concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p. - ISBN 0-471-53249-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Cron, William L

Видання зберігається у :

4.
ІВ196680
Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

5.
ІВ196691
Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Rieser, Ignaz

Видання зберігається у :

6.
ІВ196693
Koppelmann, Udo.
Produktmarketing [Text] : Entscheidungsgrundlage für Produktmanager / U. Koppelmann. - 4., vollständig überarbeitete u. erweiterte Aufl. - Berlin[etc.] : Springer, 1993. - XIV, 455 S. - ISBN 3-540-55986-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

7.
ДС54330
   Герасимчук, Василь Гнатович.
Маркетинг і розвиток підприємства [Текст] : дис... д-ра екон. наук: 08.06.03 / Герасимчук Василь Гнатович ; Київський держ. економічний ун-т. - К., 1995. - 408 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА586459
Розе, Айнарс.
Маркетинг [Текст] / А. Розе, И. Рудуша ; Латвийский ун-т. - Рига : [б.в.], 1995. - 106 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Рудуша, Илма; Латвийский ун-т

Видання зберігається у :

9.
ІВ207943
Stern, Louis W..
Marketing channels [Text] / L. W. Stern [та ін.]. - 5. ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 1996. - XIV, 576 p.: fig. - (The Prentice Hall series in marketing). - ISBN 0-13-205865-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
El-Ansary, Adel I.; Coughlan, Anne T.

Видання зберігається у :

10.
ВА573466
Овсийчук, М. Ф..
Финансовый менеджмент. Методы инвестирования капитала [Текст] / М. Ф. Овсийчук, Л. Б. Сидельникова. - М. : Буквица : Юрайт, 1996. - 128 с. - (Финансы). - ISBN 5-89263-012-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Сидельникова, Л. Б.

Видання зберігається у :

11.
ВА601931
Котлер, Филипп.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Бобров. - М. : ТОО ПФФ "Ростинтэр", 1996. - 698 с. - ISBN 5-87484-025-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бобров, В. Б. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА571548
Герчикова, Ирина Никоновна.
Финансовый менеджмент [Текст] / И. Н. Герчикова. - М. : АО "Консалтбанкир", 1996. - 208 с. - ISBN 5-85187-065-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ДС53588
Волощенко, Вадим Анатолійович.
Маркетингова підтримка інноваційного процесу [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Волощенко Вадим Анатолійович ; Київський держ. економічний ун-т. - К., 1996. - 134 с.: рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА583111
Кардаш, Віктор Якович.
Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1997. - 155 с. - ISBN 966-574-105-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА586925
   Радиш, Ярослав Федорович.
Основи менеджменту [Текст] : метод. рекоменд. та курс лекцій для слухачів Військово-медичного ін-ту Української військово-медичної академії / Я. Ф. Радиш ; Українська військово-медична академія. - К. : [б.в.], 1997. - 287 с. - ISBN 5-203-01-636-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Українська військово-медична академія

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Філія №2

16.
Р81840

Тести для контролю знань з курсу "Маркетинг" студентів денної форми навчання спеціальностей 09710 "Технологія громадського харчування", 050201 "Менеджмент у виробничій сфері", 05020302 "Менеджмент у невиробничій сфері" [Текст] / Київський держ. торговельно-економічний ун-т ; уклад. Л. М. Шульгіна. - К. : [б.в.], 1997. - 37 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Шульгіна, Людмила Михайлівна (уклад.); Київський державний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :

17.
ВА591123
Рэпп, Стэн.
Новый максимаркетинг [Текст] : классическое руководство по применению стратегий рекламирования, стимулирования сбыта и маркетинга в условиях информационной экономики / С. Рэпп, Т. Л. Коллинз ; пер.с англ. Т. А. Лащенко. - Челябинск : Урал LTD, 1997. - 535 с. - ISBN 5-88294-115-6. - ISBN 0-07-052033-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Коллинз, Томас Л.; Лащенко, Т. А. (пер.с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
Р81816

Маркетинг [Текст] : метод. рекомендації для післявузівської освіти кадрів (навч. програма, питання для самоперевірки та тестованого контролю знань, теми для написання контрольних робіт) / Інститут підвищення кваліфікації і перепідготовки керівних працівників і спеціалістів харчової і переробної промисловості ; уклад. Ю. В. Ліпець, Н. М. Лисенко ; ред. Л. М. Вишенська. - К. : [б.в.], 1997. - 44 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Вишенська, Л. М. (ред.); Ліпець, Юнона Вікторівна (уклад.); Лисенко, Надія Михайлівна (уклад.); Інститут підвищення кваліфікації і перепідготовки керівних працівників і спеціалістів харчової і переробної промисловості

Видання зберігається у :

19.
ІВ196210

Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie - praktyczne aspekty marketingu [Text] / red. E. Skawińska. - Toruń : [б.в.], 1997. - 74 s.: rys. - ISBN 83-231-0871-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Skawińska, Eulalia (red.)

Видання зберігається у :

20.
ВА578722

Основы предпринимательской деятельности: Экономическая теория. Маркетинг. Финансовый менеджмент [Текст] : учеб. пособие для студ. сред. спец. уч. заведений / В. М. Власова [и др.]. - М. : Финансы и статистика, 1997. - 528 с. - ISBN 5-279-01699-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  


Дод. точки доступу:
Власова, Виктория Михайловна; Волков, Дмитрий Леонидович; Кулаков, Сергей Александрович; Романов, А. В.; Старов, С. А.

Видання зберігається у :

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського