![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Ястремська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА809787 Формування системи інноваційного маркетингу підприємств [Текст] : монографія / [С. В. Маловичко та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки та торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2016. - 215 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 197-214 . - 300 прим. - ISBN 978-617-7250-88-2Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Маловичко, Світлана Вікторівна; Булгакова, Олена Валеріївна; Задніпрянна, Тетяна Сергіївна; Іванова, Наталя Сергіївна; Ястремська, Наталя Миколаївна; Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|