Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>AT=Жалба Формування системи маркетингових комунікацій$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Жалба І.О. Формування системи маркетингових комунікацій підприємств на ринку меблів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.О. Жалба ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.Розглянуто наукові підходи до формування сутності маркетингових комунікацій (МК), системи МК з урахуванням положень концепції маркетингу взаємовідносин. Висвітлено регіональні особливості формування системи МК підприємствами ринку меблів, досліджено критерії вибору меблів споживачами. Розроблено організаційний механізм формування системи МК, надано рекомендації щодо формування удосконаленої структурної моделі системи МК та запропоновано методичні рекомендації щодо удосконалення програми МК за результатами досліджень. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕН)421.523.42 Шифр НБУВ: РА375127 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|