|
ВА623783 Коберник, Г. І. Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. Індивідуалізація й диференціація навчання в початкових класах: теорія та методика [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Анотація: Розглянуто дидактичні основи індивідуалізації та диференціації навчання, охарактеризовано особливості здійснення індивідуально-диференційованого підходу в початкових класах, розкрито типологічні риси молодших школярів, проаналізовано результати тривалого педагогічного експерименту, проведеного з метою перевірки ефективності впливу диференційованого навчання на формування навчально-пізнавальної активності учнів початкових класів. Рассмотрены дидактические основы индивидуализации и дифференциации обучения, охарактеризированы особенности осуществления индивидуально-дифференцированного подхода в начальных классах, раскрыты типологические характеристики младших школьников, проанализированы результаты продолжительного педагогического эксперимента, проведенного с целью проверки эффективности влияния дифференцированного обучения на формирование учебно-познавательной активности учеников начальных классов. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Видання зберігається у :
|
|