РА324317
Колесов, О. С. Миколаїв. держ. аграр. ун-т.
Організаційно-економічний механізм маркетингу в зернопродуктовому підкомплексі Вінницької області [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто механізм маркетингу, що існує у сучасному зернопродуктовому підкомплексі, узагальнено вітчизняні та зарубіжні концепції маркетингу. Класифіковано критерії маркетингового середовища зернопродуктового підкомплексу Вінничини. Досліджено ринки зерна та продуктів його первинної (борошна, спирту, круп, комбікормів) і вторинної переробки (хлібобулочних, макаронних і кондитерських виробів). Встановлено тенденції та визначено оптимальні параметри розвитку усіх складових зернопродуктового підкомплексу Вінничини на наступні періоди (до 2010 р.). Виявлено існуючу та потенційну ємність ринків хлібопродуктів. Запропоновано систему показників, що характеризують інтенсивність конкуренції на ринках хлібопродуктів. Розроблено конкурентні стратегії для підприємств і галузей зернопродуктового підкомплексу даного регіону. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Файл:  03kospvo.zip - 0Перейти: /ard/2003/
Видання зберігається у :