ВА865214

Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студентів екон. спец. закл. вищ. освіти / [Р. І. Буряк та ін. ; за ред. проф. Збарського В. К.] ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Каф. маркетингу та міжнар. торгівлі. - Вид. 2-ге, перероб. та допов. - Київ : НУБіП, 2023. - 637 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 562-572. - 300 прим. - ISBN 978-617-8269-61-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, цифровий маркетинг, маркетингова політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. Окремий розділ у посібнику займають питання логістики, забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції. За своїм змістом підручник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга рекомендована МОН України (лист № 1.4/ 18-Г- 791 від 13.09.2006 р.). Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг». Книга може бути корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.


Дод. точки доступу:
Буряк, Руслан Іванович; Збарський, Василь Кузьмич; Талавиря, Микола Петрович; Бондаренко, Валерій Михайлович; Збарський, В. К. (ред.); Національний університет біоресурсів і природокористування України. Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд