ВА856197

Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні [Текст] : монографія / [Біловодська О. А. та ін.] ; за заг. ред. Є. О. Голишевої. - Суми : Триторія, 2021. - 225 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 100 прим. - ISBN 978-617-7971-06-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Біловодська, О. А.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ілляшенко, Н. С.; Кобєлєва, А. В.; Ковальчук, Д. К.; Ковальчук, К. Ф.; Козенкова, Н. П.; Маслак, М. В.; Назаренко, С. М.; Паймаш, Г. В.; Перерва, П. Г.; Подрез, О. І.; Прокопенко, К. Г.; Свіщова, Н. С.; Райко, Д. В.; Шевченко, Т. І.; Шипуліна, Ю. С.

Видання зберігається у :
Основний фонд