ВА853993

Теоретико-методичні засади психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дошкільників із родин учасників бойових дій і внутрішньо переміщених осіб [Текст] : монографія / [І. О. Луценко та ін.] ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Переяслав : Домбровська Я. М. [вид.], 2021. - 265 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 232-244. - 300 прим. - ISBN 978-617-7747-45-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Монографія висвітлює результати прикладного дослідження з теми «Психолого- педагогічний супровід виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб». У монографії представлено огляд досліджень з проблеми, концепцію, методологію, методику та технології психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дітей; розкрито емпіричні дані щодо індивідуальних особливостей розвитку і виховання дітей та здійснено іх інтерпретацію, обгрунтовано модель індивідуального психолого-педагогічного супроводу. Викладено концепцію, педагогічні умови та методику професійної підготовки майбутніх вихователів і психологів закладів дошкільної освіти до застосування технологій психолого-педагогічного супроводу. Монографія адресується науковцям, аспірантам, викладачам, здобувачам вищої освіти, педагогам, практичним психологам закладів дошкільної освіти.


Дод. точки доступу:
Луценко, Ірина Олексіївна; Кузьменко, Віра Ульянівна; Калмикова, Лариса Олександрівна; Лапченко, Інна Олександрівна; Паворознюк, Світлана Іванівна; Рейпольська, Ольга Дмитрівна; Ольшевська, Яніна Олексіївна; Андрущенко, Інна Григорівна; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд