|
ВС68267![](/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=EC_PRINT&P21DBN=EC&Z21ID=&Image_file_name=IMG/134183480423.jpg) Мюнстер, Мортен. А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі [Текст] / Мортен Мюнстер ; [пер. з дан. С. Смілян]. - Харків : Фоліо, 2021. - 269, [1] с. : іл. - (Шедеври нон-фікшн). - Пер. изд. : Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden / Morten Münster. - 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-966-03-9624-1. - ISBN 978-966-03-7971-8 (Шедеври нон-фікш)Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Анотація: Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь – поведінковий дизайн. У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.
Дод. точки доступу: Смілян, Світлана (пер.); Münster, Morten
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|