|
ВА845726 Котлер, Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру [Текст] / Філіп Котлер ; пер. з англ. [Олексій Сіпігін]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2021. - 251 с. - (Серія "Альпіна. Бізнес"). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Marketing insights from A to Z. 80 Concepts Every Manager Needs To Know / Philip Kotler. - 2003. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-65-1. - ISBN 978-617-7858-64-4 (Серія "Альпіна. Бізнес")Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Анотація: Ця книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. У ній стисло та в зрозумілій формі викладені 80 концепцій ефективного маркетингу, найважливіших для успіху компаній у сучасних умовах. Книга знайомить як з класичними інструментами маркетингу, що пройшли випробування часом, так і з новими розробками. Книга обов'язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділів маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Дод. точки доступу: Сіпігін, Олексій (пер.); Kotler, Philip
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|