ВА843519
Саттон, Роберт.
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі [Текст] / Роберт Саттон, Хаґґі Рао ; пер. з англ. Олександр Лотоцький. - Київ : Наш формат, 2020. - 411, [1] с. - Назва на корінці : Криза зростання. - Бібліогр. в прим.: с. 387-[412]. - Пер. изд. : Scalling up excellence. Getting to more without setting for less / Robert I. Sutton, Huggy Rao. - New York, 2014. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7866-19-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7866-20-5 (електрон. вид.)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 005 
Тематичні рубрики:


Анотація: Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг? Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи. У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.


Дод. точки доступу:
Рао, Хаґґі; Лотоцький, Олександр (пер.); Sutton, Robert I.; Rao, Huggy

Видання зберігається у :
Основний фонд