ВС67326
Пушкарьова, Тамара Олексіївна.
Інтегративно-діяльнісна педагогіка [Текст] : монографія / Т. О. Пушкарьова, О. М. Топузов ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2019. - 304 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 280-303. - 300 прим. - ISBN 978-966-644-520-2

Рубрикатор НБУВ:
 Ч421 
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У монографії розглянуто педагогічні технології, які сьогодні реалізовуються в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, побудовані на засадах інтегративно-діяльнісної педагогіки. Доведено, що інтегроване навчання та діяльнісні технології – дієві інструменти ефективного формування ключових і предметних компетентностей учнів. Наголошено, що інтегративно-діяльнісна педагогіка відображає об’єктивні процеси, які відбуваються в освіті, з урахуванням реальних взаємозв’язків у природі й суспільстві, розуміння цілісності світу і внутрішньої цілісності людини як невід’ємної його частини. Висвітлено проблему впровадження інтегровано-діяльнісного підходу в системі загальної середньої освіти та теоретично обґрунтовано інтегративну і діяльнісну технології навчання у педагогічному процесі сучасної школи у процесі впровадження педагогічної технології «Росток». Дослідження може бути цікаве широкому колу читачів, котрі цікавляться цією проблемою.


Дод. точки доступу:
Топузов, Олег Михайлович; Національна академія педагогічних наук України (Київ)Інститут педагогіки (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд