ВА827497
"Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва (3 ; 2018 ; Умань).
Матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва "Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики", 25 жовтня 2018 року [Текст] / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроекол. ун-т ; [редкол.: Нестерчук Ю. О. та ін.]. - Умань : Сочінський М. М. [вид.], 2018. - 172 с. - Назва обкл. : Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики. III Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, 25 жовтня 2018 року. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-966-304-284-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Нестерчук, Ю. О. (ред.); Пенькова, О. Г. (ред.); Зіновчук, В. В. (ред.); Уманський національний університет садівництва. Кафедра маркетингу; Житомирський національний агроекологічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд