ВА805691
   Фролова, Лариса Володимирівна.
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства [Текст] : монографія / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2016. - 177 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 144-161. - 300 прим. - ISBN 978-617-7250-71-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Наторіна, Альона Олександрівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд