|
ВА792308 Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : навч.-метод. посіб. / [В. Я. Заруба та ін.] ; за ред. проф. В. Я. Заруби, проф. Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків : Щедра садиба плюс, 2015. - 107 с. : рис. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 85-86. - 200 прим. - ISBN 978-617-7225-67-5 В рамках проекту 530429-TEMPUS-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPHES "INNOLAB": Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних навчальних платформ та дослідницької діяльності у підприємницької освіті з метою посилення участі та інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних суспільствах.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Заруба, Віктор Яковлевич; Заруба, Віктор Якович; Райко, Діана Валеріївна; Антонець, Ольга Олександрівна; Савченко, Ольга Ігорівна; Нестеренко, Роман Олександрович; Парфентенко, Ірина Анатоліївна; Заруба, Віктор Яковлевич (ред.); Райко, Діана Валеріївна (ред.); "Харківський політехнічний інститут", національний технічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|