|
ВА750381 Кендюхов, Олександр Володимирович. Брендинг: принципи управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 210 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 185-210. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-255-3Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Файвішенко, Діана Сергіївна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
|
|