ВА735095
Сухарева, Людмила Олексіївна.
Контроль маркетингової діяльності підприємства: теорія, організація, методика [Текст] : монографія / Л. О. Сухарева, І. А. Ангеліна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 235 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-177. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-196-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ангеліна, Ірина Альбертівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд