ВА708690
Радкевич, Лариса Альбертівна.
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів [Текст] : [монографія] / Л. А. Радкевич ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кафедра маркетингу і комерційної діяльності. - Донецьк : Вебер, Донецька філія, 2009. - 139 c. - Бібліогр.: с. 132-139. - ISBN 978-966-335-224-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кафедра маркетингу і комерційної діяльності

Видання зберігається у :
Основний фонд