|
ВС44877 Тангейт, Марк. Построение бренда в сфере моды: от Armani до Zara [Текст] / М. Тангейт ; пер. с англ. А. Лисицына ; ред. пер. ДрЕ. Дронова ; Zimaletto. - 2-е изд. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 291 с. - Библиогр.: с. 277-278. - ISBN 5-9614-0454-4. - ISBN 0-470-85149-X (англ.) Перевод изд.: Fashion Brands. Branding Style from Armani to Zara/ Mark Tungate. London and Sterling, 2005. - Парал. тит. л. на англ. яз.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Дронова, Е. (ред.); (ред.пер.); Лисицына, А. (пер. с англ.); Zimaletto
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
|
|