|
ПпВА205 ВС30097 / К 73-ФХ Котлер, Филип. Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль [Текст] / Ф. Котлер ; пер. с англ. М. Бугаев [и др.] ; гл. ред. В. Усманов. - 2.изд. испр. рус.- 9.изд., междунар. - СПб. : Питер, 1999. - 887 с.: ил. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0048-6 На тит. л. м. изд.: Санкт-Петербург, Москва, Харьков, МинскРубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Усманов, В. (гл. ред.); Бугаев, М (пер. с англ.)
Видання зберігається у :
Основний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу Універсальний підсобний фонд Філія №2
|
|