ПпВА205
ВС30097 / К 73-ФХ

Котлер, Филип.
Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль [Текст] / Ф. Котлер ; пер. с англ. М. Бугаев [и др.] ; гл. ред. В. Усманов. - 2.изд. испр. рус.- 9.изд., междунар. - СПб. : Питер, 1999. - 887 с.: ил. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0048-6
На тит. л. м. изд.: Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Усманов, В. (гл. ред.); Бугаев, М (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Універсальний підсобний фонд
Філія №2