378
Кондрашов, Микола Миколайович.
Теоретичні і методичні засади управління якістю підготовки майбутніх учителів до успішної професійної діяльності в умовах університетської освіти [Текст] : автореферат дис. ... д. пед. н. : 13.00.06 / М. М. Кондрашов ; .Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2020УДК:
 378 

Анотація: У роботі розроблено й теоретично обґрунтовано концепцію управління якістю підготовки майбутніх учителів до успішної професійної діяльності в умовах університетської освіти. Досліджено можливості стратегії управління якістю підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності на основі педагогічної філософії навчання успіхом. Визначено поняття «управління якістю підготовки майбутніх учителів до успішної професійної діяльності». Конкретизовано сутність, зміст готовності майбутніх учителів до успішної професійної діяльності, виокремлено її структурно-компонентний склад, що об'єднує мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, креативно-технологічний, емоційно-вольовий і рефлексивно-оцінний компоненти. Експериментально перевірено ефективність розробленої моделі системи управління якістю підготовки майбутніх учителів до успішної професійної діяльності в умовах університетської освіти.. In thesis the concept of quality management of preparation of future teachers for successful professional activity in the conditions of university education is offered. It is substantiated possibilities of quality management strategy of preparation of future teachers for professional activity on the basis of pedagogical philosophy of training by success. The author's interpretation defines the essence of the concept of «quality management of future teachers preparation for successful professional activity». It is established that the quality of students preparation for successful professional activity is the achievement of educational results. The effectiveness of the developed model of quality management system of preparation of future teachers for successful professional activity in the conditions of university education, and also productivity of scientific and methodical maintenance and psychological and pedagogical support of educational process is experimentally checked.

Дод. точки доступу:
Kondrashov Mykola Mykolayovych; .Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького