Наукова періодика України | Psycholinguistics | ||
Ringblom N. Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction / N. Ringblom // Психолінгвістика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 174-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2016_20%281%29__17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ringblom N. Using Main as a Tool to Access and Evaluate Grammatical Knowledge in a Weaker Language: a Case of Swedish-Russian Bilingual Children who Attend Mother Tongue Instruction / N. Ringblom // Психолінгвістика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 174-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2016_20(1)__17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |