Наукова періодика України | Молодий вчений | ||
Колонтаєвський О. П. Проведення рекламних кампаній як складова стратегії розвитку туристичного та готельного бізнесу / О. П. Колонтаєвський, Д. О. Шаповаленко, В. В. Зарембо, Чи Бач Нгуєн // Молодий вчений. - 2022. - № 10. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_10_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колонтаєвський О. П. Проведення рекламних кампаній як складова стратегії розвитку туристичного та готельного бізнесу / О. П. Колонтаєвський, Д. О. Шаповаленко, В. В. Зарембо, Чи Бач Нгуєн // Молодий вчений. - 2022. - № 10. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_10_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |