![]() | Наукова періодика України | ![]() | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми |
Вдович С. М. Методологічні підходи та принципи дослідження історії розвитку професійно-технічної освіти / С. М. Вдович, Л. Н. Зельман // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вдович С. М. Методологічні підходи та принципи дослідження історії розвитку професійно-технічної освіти / С. М. Вдович, Л. Н. Зельман // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |