1. |
Єлейко, Маріанна Ярославівна. Роль соціального самопочуття у процесі розробки ефективної молодіжної політики / М.Я. Єлейко> // Соціальні і духовні цінності молоді: соціолого-психологічний дискурс проблеми: Матеріали круглого столу, [м. Львів, 3 трав. 2006 р.]. - Львів : [Б.в.], 2006. - С. 99-101.
------------2. |
Балабан, Ростислав Валерійович. Українські суспільні цінності / Р.В. Балабан> // Наукові записки Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України. - К., 2011. - Вип. 4(54), липень-серпень. - С. 88-99.
------------3. |
Бевзенко, Любов Дмитрівна. Життєвий успіх, цінності, стилі життя / Л.Д. Бевзенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - №4. - С. 132-151.
------------4. |
Бекешкіна, Ірина Еріківна. Перший рік нової влади: від урочистих дзвонів до тривожного набату / І.Е. Бекешкіна> // Цінності громадянського суспільства і моральний вибір: український досвід. - К. : [Етна-1], 2006. - С. 192-203.
------------5. |
Бекешкіна, Ірина Еріківна. Цінності і пріоритети життя / І.Е. Бекешкіна> // Психологія і педагогіка життєтворчості : Навч.-метод. посібник. - К. : [ІЗМН], 1996. - Ч.1, розд.II, §4. - С. 71-79.
------------6. |
Бурак, Тетяна Остапівна. Цінності економічної культури та оптимальний спосіб організації господарювання у переконаннях населення Львівщини: (За результатами соціологічного дослідження 2007 р.) / Т.О. Бурак> // Український соціум. - 2008. - №2(25). - С. 7-18.
------------7. |
Бурлачук, Віктор Фокич. "Віднесення до цінності": зміст і соціальна зміна / В.Ф. Бурлачук> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - №3. - С. 100-110.
------------8. |
Кириленко, Олеся Миколаївна. Спортивна діяльність особистості: специфіка, форми, цінності: (Соціологічний аналіз) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.М. Кириленко ; НАН України, Ін-т соціології. - К., 1994. - 19 с.. - Бібліогр.: с. 19. ------------ Дод. точки доступу: Ін-т соціології НАН України
9. |
Колодій, Іван. Середній клас, демократичні цінності та політичні преференції: до і після "помаранчевої революції" / І. Колодій> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - №3. - С. 128-153.
------------10. |
Кононов, Ілля Федорович. Етнос. Цінності. Комунікація: (Донбас в етнокультурних координатах України) : научное издание / І.Ф. Кононов ; М-во освіти та науки України, Луганський держ. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2000. - 493 с. : табл. - Бібліогр. в прим.: с. 363-408. - Б. ц. ------------11. |
Костенко, Наталія Вікторівна. Цінності і символи в масовій комунікації : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. д-ра соціол. наук: 22.00.04 / Н.В. Костенко ; АН України, Ін-т соціології, Спеціалізов. рада Д 01.08.01. - К., 1994. - 32 с. - Бібліогр.: с. 30-32. ------------ Дод. точки доступу: Ін-т соціології АН України
12. |
Лавріненко, Наталія Василівна. Інститут сім’ї: структура і сімейні цінності / Н.В. Лавріненко> // Українське суспільство: Двадцять років незалежності: Соціологічний моніторинг. - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "Фоліант"], 2011. - Т.1: Аналітичні матеріали. - С. 502-517.
------------13. |
Любива, Тетяна Ярославна. Міжнародна наукова конференція "Соціальний час і простір: цінності, ідентичності, толерантність" / Т. Любива> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - №1. - С. 203-204.
------------14. |
Наумова, Марта Юріївна. Соціально-політичні цінності українців і перспективи ефективної демократії / М.Ю. Наумова> // Культурологічна думка : Щорічник наук. праць. - 2014. - №7. - С. 184-190.
------------15. |
Паращевін, Максим Анатолійович. Гедоністичні цінності у свідомості населення України / М.А. Паращевін> // Українське суспільство, 1992-2010: Соціологічний моніторинг. - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "Фоліант"], 2010. - С. 330-338.
------------16. |
Паращевін, Максим Анатолійович. Релігійність та цінності особистості / М.А. Паращевін> // Соціальні виміри суспільства: Зб. наук. праць. - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "РПФ "Азбука"], 2009. - Вип. 1(12). - С. 327-336.
------------17. |
Пилипенко, Валерій Євгенович. Підприємництво в Україні: суб’єкти, цінності, економічна просвіта населення / В.Є. Пилипенко ; Демократичні ініціативи. - К. : [ДНЦ "Демократичні ініціативи"], 1995. - 47 с. : табл. - (Україна на шляху до відкритого суспільства). - Бібліогр.: с.46, у виносках. ------------18. |
Прибиткова, Ірина Михайлівна. Трудові мігранти у соціальній ієрархії українського суспільства: статусні позиції, цінності, життєві стратегії, стиль і спосіб життя / І.М. Прибиткова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №4. - С. 156-167.
------------19. |
Прибиткова, Ірина Михайлівна. Трудові мігранти у соціальній ієрархії українського суспільства: статусні позиції, цінності, життєві стратегії, стиль і спосіб життя / І.М. Прибиткова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - №1. - С. 109-124.. - Закінч. Початок у №4, 2002 р.
------------20. |
Резнік, Олександр Станіславович. Орієнтації населення України на ліберальні економічні цінності / О.С. Резнік> // Поведінкові стратегії населення як чинник модернізації: (Досвід емпіричного дослідження). - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "РПФ "Азбука"], 2012. - Розд.І, §1.4. - С. 35-42.
------------
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |