Пошуковий запит: (<.>K=ФОРМУЛ$<.>+<.>K=ОСТРОГРАДСЬК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Завьялов, Петр Степанович. Формула успеха: маркетинг: (Сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке) : научное издание / П.С. Завьялов, В.Е. Демидов. - 2-е изд., испр. и доп. - М. : Междунар. отношения, 1991. - 415 с. - Библиогр. в примеч.: с. 343-350. - Б. ц.
Дод. точки доступу: Демидов, Вячеслав Евгеньевич
|
2. |
Резнік, Володимир Станіславович. Приватна власність та економічна ментальність українців: "Захід" чи "Схід"?: (Формулювання гіпотези соціологічного дослідження) / В.С. Резнік> // Український соціум. - 2005. - №5-6(10-11). - С. 78-86.
|
3. |
Соколова, Галина Николаевна. Титаренко, Лариса Григорьевна. Блау, Питер Марк. Формулирование теории обмена / П.М. Блау> // Современная западная социология: Хрестоматия: Учеб. пособие для студ. вузов / Г.Н. Соколова, Л.Г. Титаренко. - Минск : Тесей, 2008. - С. 204-212.
|
4. |
Бевзенко, Любов Дмитрівна. Соціокультурні детермінанти індивідуальної формули успіху / Л.Д. Бевзенко> // Життєва компетентність особистості: [Наук.-метод. посібник]. - К., 2003. - Підрозд. 8.1. - С. 296-320.
|
5. |
Шульга, Микола Олександрович. Формула злагоди: діалог культур / М.О. Шульга> // Віче. - 1997. - №1. - С. 32-42. - Стаття в папці "Персоналії".?? ??
|
6. |
Головаха, Євген Іванович. Критерії і формули політичного успіху: методи вимірювання і результати дослідження актуального і потенційного успіху політичних лідерів України / Є.І. Головаха> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - №2. - С. 86-101.
|
7. |
Вишняк, Олександр Іванович. Вимірювання рейтингів у електоральних дослідженнях: технології та формули / О.І. Вишняк> // Українське суспільство, 1992-2012: стан та динаміка змін: Соціологічний моніторинг. - К. : [Ін-т соціології НАНУ: ТОВ "РПФ "Азбука"], 2012. - С. 41-58.
|
8. |
Гофман, И. Формула внешнего выражения роли / И. Гофман> // Социологический журнал. - 2001. - №3. - С. 142-158.
|