Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Інститут економіки та прогнозування - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
 Знайдено в інших БД:Інститут біохімії імені О. В. Палладіна (1)Інститут зоології (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>S=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.


Маркетинг / сост., вступ. ст. А. И. Кредисов. - К. : Україна, 2001. - 399 с. - 8.00 р.
Рубрики: маркетинг

Дод. точки доступу:
Кредисов, А.И. (сост., вступ. ст.)
2.


Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник / ред. : А. О. Старостіна. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : іл. - 10.00 р.
Рубрики: маркетинг
промисловість
Кл.слова: Экономическая теория -- Промышленный маркетинг -- Учебник

Дод. точки доступу:
Старостіна, А.О. (ред.)
3.

Вільямсон, О.
Економічні інституції капіталізму: фірми, маркетинг, укладання контрактів / О. Вільямсон. - К. : "АртЕк", 2001. - 472 с. - 21.00 р.
Рубрики: економіка
маркетинг
Кл.слова: Экономическая теория -- Рыночная экономика -- Маркетинг
4.

Черваньов, Д.
Менеджмент: терміни, тести, вправи, завдання. Навчальні конкретні ситуації (кейси). Проблематика курсових, випускних, дисертаційних робіт : підручник / Д. Черваньов ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : ВПЦ "Київський університет", 2001. - 853 с. - ISBN 966-594-269-7 : 25.00 р., 100.00 р.
Рубрики: маркетинг
менеджмент
інвестиції
наукові дослідження

---------------------
      Зміст


Тести;
Вправи та завдання;
Завдання з інноваційно-інвестиційного менеджменту;
Аналіз ефективності реальних інвестицій;
Аналіз ефективності фінансових інвестицій;
Ситуації (кейси);
Зміст та особливості застосування методу конкретних ситуацій (кейсів) у навчальному процесі;
Загальний і стратегічний менеджмент;
Організаційна поведінка та управління персоналом;
Фінансовий менеджмент;
Маркетинг;
Новини в галузі науки і технологій
.



Дод. точки доступу:
Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка
5.

Варналій, З. С.
Основи підприємництва : навч.посібник / З. С. Варналій. - 2-е вид., випр. і доп. - К. : Знання-Прес, 2003. - 285 с. - ISBN 966-311-011-2 : 3.00 р.
Рубрики: підприємництво
менеджмент
маркетинг
фінанси

---------------------
      Зміст


Об’єктивні засади підприємництва;
Сутність підприємництва;
Функції та правовий статус підприємця;
Економічна свобода і підприємництво;
Види та сфери підприємницької діяльності;
Підприємство в ринкових умовах;
Форми організації підприємництва;
Мале підприємництво;
Селянське (фермерське) господарство;
Організація підприємництва;
Технологія заснування власної справи;
Менеджмент та маркетинг у підприємництві;
Бізнес-планування у підприємницькій діяльності;
Фінанси і податки;
Ризики у підприємницькій діяльності;
Державна підтримка та сприяння розвитку підприємництва;
Правове забезпечення розвитку підприємництва;
Коопераційні зв’язки суб’єктів підприємництва;
Самоорганізація суб’єктів підприємництва
.

6.

Минько, Э. В.
Теория организации производственных систем : учеб. пособие / Э. В. Минько, А. Э. Минько. - М. : ЗАО " Изд-во "Экономика"", 2007. - 493 с. - (Серия "Высшее образование"). - ISBN 978-5-282-02613-9 : 67.83 р.
Рубрики: організація виробництва
маркетинг

---------------------
      Зміст


Сущность и задачи теории организации производственных систем;
История и тенденции развития теории организации производственных систем;
Системная концепция теории организации производственных систем;
Свойства и классификация производственных систем;
Ресурсная концепция производственных систем;
Внутренняя и внешняя среда производственной системы;
Организационные особенности отраслевых производственных систем;
Законы организации производственных систем;
Специфические законы организации производственных систем;
Закономерности и принципы организации производственных систем;
Методические особенности оптимизации параметров производственных систем с применением методов исследования операций;
Классификация и принципы организации производственных процессов;
Организация производственных процессов во времени;
Организация производственных процессов в пространстве;
Методы классификации объектов производства при проектировании цехов и участков многономенклатурного производства;
Типы производства, их характеристики и условия реализации;
Сущность нормативного обеспечения организации производственных систем;
Методы определения нормативов организации производства;
Оценка организационного уровня производственной системы;
Концепция развития и оценка эффективности организации производственных систем
.



Дод. точки доступу:
Минько, А.Э.
7.

Ивченко, Б. П.
Информационная микроэкономика. Ч. I. Методы анализа и прогнозирования / Б. П. Ивченко, Л. А. Мартыщенко, И. Б. Иванцов. - СПб. : "Нордмед-Издат", 1998. - 160 с. - ISBN 5-86581-022-7 : 7.15 р.
Рубрики: мікроекономіка
інформаційні технології
статистичні методи
маркетинг

Дод. точки доступу:
Мартыщенко, Л.А.; Иванцов, И.Б.
8.


Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : монографія / М. Г. Білопольський [и др.] ; Національна академія наук України, Ін-т економіки промисловості. - Донецьк : [б. и.], 2010. - 228 с. - ISBN 978-966-02-5642-2 : 15.00 р.
Рубрики: маркетинг
галузева економіка

Дод. точки доступу:
Білопольський, М.Г.; Маркова, Н.М.; Кленін, О.В.; Толпежніков, Р.О.; Національна академія наук України; Ін-т економіки промисловості
 
Інститут економіки та прогнозування

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського