Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Інститут археології Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії Інститут біохімії імені О. В. Палладіна Інститут ботаніки імені М. Г. Холодного Інститут гідробіології Інститут географії Інститут економіки та прогнозування Інститут електродинаміки Інститут зоології Інститут історії України Інститут клітинної біології та генетичної інженерії Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка Інститут математики Інститут проблем кріобіології і кріомедицини Інститут проблем міцності імені Г. С. Писаренка Інститут сходознавства імені А. Ю. Кримського Інститут теоретичної фізики імені М. М. Боголюбова Інститут технічної теплофізики Інститут фізики Інститут фізики напівпровідників Інститут фізіології імені О. О. Богомольця Інститут філософії Інституту соціології
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>S=МАРКЕТИНГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Маркетинг / сост., вступ. ст. А. И. Кредисов. - К. : Україна, 2001. - 399 с. - 8.00 р. Рубрики: маркетинг Дод. точки доступу: Кредисов, А.И. (сост., вступ. ст.)
| 2. |
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації : підручник / ред. : А. О. Старостіна. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : іл. - 10.00 р. Рубрики: маркетинг промисловість Кл.слова: Экономическая теория -- Промышленный маркетинг -- Учебник Дод. точки доступу: Старостіна, А.О. (ред.)
| 3. |
Вільямсон, О. Економічні інституції капіталізму: фірми, маркетинг, укладання контрактів / О. Вільямсон. - К. : "АртЕк", 2001. - 472 с. - 21.00 р. Рубрики: економіка маркетинг Кл.слова: Экономическая теория -- Рыночная экономика -- Маркетинг | 4. |
Черваньов, Д. Менеджмент: терміни, тести, вправи, завдання. Навчальні конкретні ситуації (кейси). Проблематика курсових, випускних, дисертаційних робіт : підручник / Д. Черваньов ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : ВПЦ "Київський університет", 2001. - 853 с. - ISBN 966-594-269-7 : 25.00 р., 100.00 р. Рубрики: маркетинг менеджмент інвестиції наукові дослідження---------------------
Тести; Вправи та завдання; Завдання з інноваційно-інвестиційного менеджменту; Аналіз ефективності реальних інвестицій; Аналіз ефективності фінансових інвестицій; Ситуації (кейси); Зміст та особливості застосування методу конкретних ситуацій (кейсів) у навчальному процесі; Загальний і стратегічний менеджмент; Організаційна поведінка та управління персоналом; Фінансовий менеджмент; Маркетинг; Новини в галузі науки і технологій .
| Дод. точки доступу: Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка
| 5. |
Варналій, З. С. Основи підприємництва : навч.посібник / З. С. Варналій. - 2-е вид., випр. і доп. - К. : Знання-Прес, 2003. - 285 с. - ISBN 966-311-011-2 : 3.00 р. Рубрики: підприємництво менеджмент маркетинг фінанси---------------------
Об’єктивні засади підприємництва; Сутність підприємництва; Функції та правовий статус підприємця; Економічна свобода і підприємництво; Види та сфери підприємницької діяльності; Підприємство в ринкових умовах; Форми організації підприємництва; Мале підприємництво; Селянське (фермерське) господарство; Організація підприємництва; Технологія заснування власної справи; Менеджмент та маркетинг у підприємництві; Бізнес-планування у підприємницькій діяльності; Фінанси і податки; Ризики у підприємницькій діяльності; Державна підтримка та сприяння розвитку підприємництва; Правове забезпечення розвитку підприємництва; Коопераційні зв’язки суб’єктів підприємництва; Самоорганізація суб’єктів підприємництва .
| | 6. |
Минько, Э. В. Теория организации производственных систем : учеб. пособие / Э. В. Минько, А. Э. Минько. - М. : ЗАО " Изд-во "Экономика"", 2007. - 493 с. - (Серия "Высшее образование"). - ISBN 978-5-282-02613-9 : 67.83 р. Рубрики: організація виробництва маркетинг---------------------
Сущность и задачи теории организации производственных систем; История и тенденции развития теории организации производственных систем; Системная концепция теории организации производственных систем; Свойства и классификация производственных систем; Ресурсная концепция производственных систем; Внутренняя и внешняя среда производственной системы; Организационные особенности отраслевых производственных систем; Законы организации производственных систем; Специфические законы организации производственных систем; Закономерности и принципы организации производственных систем; Методические особенности оптимизации параметров производственных систем с применением методов исследования операций; Классификация и принципы организации производственных процессов; Организация производственных процессов во времени; Организация производственных процессов в пространстве; Методы классификации объектов производства при проектировании цехов и участков многономенклатурного производства; Типы производства, их характеристики и условия реализации; Сущность нормативного обеспечения организации производственных систем; Методы определения нормативов организации производства; Оценка организационного уровня производственной системы; Концепция развития и оценка эффективности организации производственных систем .
| Дод. точки доступу: Минько, А.Э.
| 7. |
Ивченко, Б. П. Информационная микроэкономика. Ч. I. Методы анализа и прогнозирования / Б. П. Ивченко, Л. А. Мартыщенко, И. Б. Иванцов. - СПб. : "Нордмед-Издат", 1998. - 160 с. - ISBN 5-86581-022-7 : 7.15 р. Рубрики: мікроекономіка інформаційні технології статистичні методи маркетинг Дод. точки доступу: Мартыщенко, Л.А.; Иванцов, И.Б.
| 8. |
Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : монографія / М. Г. Білопольський [и др.] ; Національна академія наук України, Ін-т економіки промисловості. - Донецьк : [б. и.], 2010. - 228 с. - ISBN 978-966-02-5642-2 : 15.00 р. Рубрики: маркетинг галузева економіка Дод. точки доступу: Білопольський, М.Г.; Маркова, Н.М.; Кленін, О.В.; Толпежніков, Р.О.; Національна академія наук України; Ін-т економіки промисловості
|
|
|