1. |
Соціальні послуги в Україні: сьогодення та перспективи / Семигіна Т. В. [та ін.]. - К. : Зірка, 2007.. - 50 с.. - (Проект Тасіс "Посилення регіональних соціальних служб"). - Бібліогр.: с. 50. - ISBN 966-8540-18-2 ------------ Дод. точки доступу: Семигіна, Т. В.; Міщенко, К. С.; Кіча, Т. Г.; Косянчук, С. А.; Курбан, О. В.; Ремезовська, С. С.; Філь, С. С.
2. |
Курбан, Олександр Васильович. Діагностика та моделювання PR-процесів : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Курбан Олександр Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2011.. - 17 с. ------------ Дод. точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики
3. |
Курбан, Олександр Васильович. Діагностика та моделювання РR-процесів : монографія / О. В. Курбан ; Київ. нац. ун-т культури і мистец., Ін-т журналістики та міжнар. відносин. - К. : Українська конфедерація журналістів, 2012.. - 157 с. : рис., табл.. - Бібліогр.: с. 126-143. - 300 прим.. - ISBN 978-966-1641-53-1 ------------ Дод. точки доступу: Київський національний університет культури і мистецтв. Інститут журналістики та міжнародних відносин
4. |
Курбан, Олександр Васильович. Діагностика та моделювання PR-процесів : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Курбан Олександр Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2011.. - 200 арк. : мал., табл.. - Бібліогр.: арк. 182-200. ------------ Дод. точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
5. |
Курбан, Олександр Васильович. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. / Курбан О. В.. - Київ : Кондор, 2014.. - 244 с. : табл.. - Бібліогр.: с. 235-243. - 300 прим.. - ISBN 978-966-2781-53-3 ------------6. |
Курбан, Олександр Васильович. Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах : [монографія] / Курбан О. В. ; Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2017.. - 392 с. : рис.. - Бібліогр.: с. 357-389. - 300 прим.. - ISBN 978-617-658-024-9 ------------ Дод. точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка
7. |
Курбан, Олександр Васильович. Сучасні інформаційні війни у соціальних онлайн-мережах : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Курбан Олександр Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2018.. - 29 с. ------------ Дод. точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики
8. |
Курбан, Олександр Васильович. Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навч. посіб. / Курбан О. В., Курбан С. О.. - Київ : Білий Тигр, 2019.. - 159 с. : іл., табл.. - Бібліогр.: с. 148-150 та в кінці розд.. - 500 прим.. - ISBN 978-617-7616-06-0
Анотація: У навчальному посібнику представлено методологічні, методичні та практичні аспекти сучасних нейромаркетингових технологій у контексті чотирьох головних напрямів: візуальний нейромаркетинг, аудіомаркетинг, аромамаркетинг, а також тактильний (кінестетичний) і смаковий маркетинг. Методологічною основою навчального посібника є теоретичний і прикладний підходи до розкриття тематики сучасних нейромаркетингових технологій із врахуванням світового досвіду та української практики. Навчальний посібник розраховано на практикуючих фахівців (маркетинг, психологія, реклама, PR, SMM, брендинг, digital-marketing), науковців, викладачів, аспірантів, студентів профільних спеціальностей вітчизняних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться питаннями розвитку сучасних інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій.------------ Файл: IMG - 0 Дод. точки доступу: Курбан, Софія Олександрівна
| | | | | | | |