Реєстрація
Користувач
Пароль
 

Каталоги бібліотек установ Національної академії наук України

Бази даних


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Бурдяк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Бурдяк, Олег Мирославович.
Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств : дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 1997.. - 159 с.: табл.
------------
Дод. точки доступу:
Чернівецький державний університет імені Ю. Федьковича
2.

Бурдяк, Олег Мирославович.
Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Державний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 1997.. - 19 с.
------------
Дод. точки доступу:
Державний університет "Львівська політехніка"
3.


Основи маркетингу : метод. рекомендації до практ. і семінар. занять / уклад. О. М. Бурдяк ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2001.. - 36 с.
------------
Дод. точки доступу:
Бурдяк, Олег Мирославович (уклад..); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
4.

Бурдяк, Олена Вікторівна.
Взаємозв'язок економічних та політичних чинників у міжнародних відносинах в епоху глобалізації : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / Бурдяк Олена Вікторівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2013.. - 20 с.
------------
Дод. точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
5.


Маркетинг для бакалаврів: практичний курс : навч. посіб. для практ. занять / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Вид. 2-ге, перероб. та допов.. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021.. - 251 с. : табл.. - Назва обкл. : Маркетинг для бакалаврів. - Бібліогр.: с. 243-247. - 50 прим.
------------
Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М. (уклад., ред..); Вардеванян, В. (уклад..); Кифяк, О. (уклад..); Крупенна, І. (уклад..); Черданцева, І. (уклад..); Бабух, І. (уклад..); Бурдяк, О. (уклад..); Венгер, Є. (уклад..); Зрибнєва, І. (уклад..); Філіпчук, Н. (уклад..); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
6.


Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / [уклад.: І. М. Буднікевич та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. І. М. Буднікевич ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов.. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021.. - 357 с. : рис., табл.. - Бібліогр.: с. 354-357. - 100 прим.. - ISBN 978-966-423-631-4
------------
Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М. (уклад., ред..); Вардеванян, В. (уклад..); Кифяк, О. (уклад..); Крупенна, І. (уклад..); Черданцева, І. (уклад..); Бабух, І. (уклад..); Зрибнєва, І. (уклад..); Тафій, Н. (уклад..); Бурдяк, О. (уклад..); Філіпчук, Н. (уклад..); Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
7.


Організація власного бізнесу : навч. посіб. / [Є. Ткач та ін.] ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2023.. - 263 с. : рис., табл.. - Бібліогр. в кінці ст.. - 100 прим.. - ISBN 978-966-423-764-9

Анотація: Видання присвячене питанням пов’язаним з визначенням ролі соціально відповідального га інноваційно активного власного мікро-, малого та середнього бізнесу в економіці держави; пояснює інституційне середовище, елементи ринкової інфраструктури та чинники, які впливають на розвиток підприємництва; аналізує алгоритми започаткування власного бізнесу, методики пошуку і вибору бізнес-ідей; поняття стратегування, лідерства, менеджменту, тимбілдингу, HR- технологій, бізнес-моделі і бізнес-планування, маркетингу та брендинга у світі стартапів; особливості оцінки ризиків, правові аспекти та оподаткування малого бізнесу, показує джерела фінансування малих підприємств, особливості і принципи презентацій бізнес ідей та стартапів. Для студентів, аспірантів, викладачів економічного та фінансового напрямку та всіх тих, хто цікавиться проблематикою організації власного бізнесу в сучасних умовах.------------
Файл:  IMG - 0

Дод. точки доступу:
Ткач, Євген; Нікіфоров, Петро; Грешко, Роман; Харабара, Віолетта; Ткачук, Ірина; Бак, Наталія; Лопатинський, Юрій; Кравчук, Ірина; Кифяк, Вікторія; Кіндзерський, Віталій; Водянка, Любов; Галушка, Зоя; Заволічна, Тетяна; Поченчук, Галина; Лусте, Олена; Бурдяк, Олег; Клипач, Андрій; Венгер, Євген; Вардеванян, Вардан; Білоскурський, Руслан; Вінничук, Ігор; Михайлина, Діана; Косташ, Тетяна; Білоскурська, Олена; Івасюк, Галина; Грохолінська, Ірина; Єремія, Ганна; Паламарюк, Марія; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
8.

Бурдяк, Олена Вікторівна.
Взаємозв'язок економічних та політичних чинників у міжнародних відносинах в епоху глобалізації : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.04 / Бурдяк Олена Вікторівна ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2012.. - 225 арк. : рис., табл.. - Бібліогр.: арк. 176-214.
------------
Дод. точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
 
Центр бібліотечних електронних ресурсів і технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського