Бази даних

Юристам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (97)Юристам - Реферативна інформація (162)Юристам - Автореферати дисертацій (17)Юристам - Інформаційно-аналітичні матеріали (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>K=РЕКЛАМ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

   
Тип видання: підручник   
1.

Шпак, В. І.
Розвиток малого підприємництва в Україні (на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії Експрес-Об’ява) [Електронний ресурс] / В. І. Шпак. - 3-е вид. стереотип. - К. : МАУП, 2004. - 128 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонований доробок висвітлює економічні процеси, пов’язані зі становленням та функціонуванням малого бізнесу в Україні на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії, показує розвиток підприємництва у видавничо-поліграфічній та рекламній сферах в умовах перехідної економіки. Тема охоплює економічні процеси в Україні на макро- і мікрорівнях, документи й матеріали, що відображають становлення й розвиток малого та середнього бізнесу на перехідному етапі економіки, кон’юнктуру й розвиток вітчизняного ринку видавничо-поліграфічних та рекламних товарів і послуг, досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств у цій сфері. Для студентів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, майбутніх підприємців, тих, хто тільки розпочинає власну справу, бізнесменів, а також для всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємництва.

Кл.слова:
економіка -- бізнес -- видавництво -- поліграфія


   
Тип видання: довідник   
Категорія: Транспорт   
2.

Бобин, В. И.
Терминологический справочник судоводителя по ведению дел и документации на английском языке [Електронний ресурс] / В. И. Бобин. - М. : Транспорт, 1999. - 388 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Справочник предназначен для облегчения грамотного составления судовых документов, деловых писем, заявок, претензий, рекламаций, ремонтных ведомостей, морских протестов, радиограмм, оформления коммерческих, финансовых, аварийных, спасательных и других документов, а также для квалифицированного ведения радиотелефонных переговоров со специальной морской, навигационной и коммерческо-правовой терминологией.

Кл.слова:
флот -- документація


   
3.


Федеральный закон "О рекламе" [Електронний ресурс] : текст с изм. и доп. на 2009 г. - М. : Эксмо, 2009. - 64 с. - (Российское законодательство)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее издание содержит текст Федерального закона от 13 марта 2006 года № 38-ФЗ «О рекламе» с изменениями и дополнениями на 2009 год

Кл.слова:
законодавство -- реклама


   
Тип видання: навчальний посібник   
4.

Смагина, Ирина Анатольевна.
Предпринимательское право [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. А. Смагина. - М. : Омега-Л, 2007. - 288 с. - (Библиотека высшей школы)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее пособие представляет собой конспект лекций по курсу «Российское предпринимательское право» и подготовлено в соответствии с программами высших учебных заведений России. Пособие содержит основные положения, характеризующие природу российского предпринимательского права, его место в правовой системе Российской Федерации, рассматривает правовую природу предпринимательских отношений, а также основные понятия российского предпринимательского права (предпринимательская деятельность, юридическое лицо, индивидуальный предприниматель и т. д.). В пособии в краткой и доступной форме рассматриваются основные институты российского предпринимательского права, такие как создание, реорганизация, ликвидация субъектов предпринимательства, несостоятельность (банкротство) хозяйствующих субъектов, лицензирование отдельных видов деятельности, правовое регулирование аудиторской, оценочной, рекламной деятельности в Российской Федерации, предпринимательские договоры и т. д. Настоящее пособие рассчитано на студентов, аспирантов и преподавателей юридических вузов, а также всех, кто интересуется вопросами российского предпринимательского права.

Кл.слова:
бізнес -- підприємництво -- правова система


   
5.

Мамонова, Е. А.
Правовое регулирование рекламы [Електронний ресурс] / Е. А. Мамонова. - [Б. м.] : Дашков и Ко, 2009. - 125 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сегодня каждый человек в мире знает, что такое реклама, или хотя бы имеет об этом представление. Реклама стала одной из неизменных составляющих современной действительности. Именно поэтому знания в данной сфере будут полезны не только специалистам, работающим с рекламой, но и обывателям. Предлагаемое издание содержит необходимый минимум информации о рекламе, а также подробно комментирует последние изменения законодательства в этой области. Для широкого круга читателей.

Кл.слова:
маркетинг -- державне регулювання -- реклама -- законодавство -- юриспруденція


   
6.

Кругляков, Э. П.
“Ученые” с большой дороги-3 [Електронний ресурс] / Э. П. Кругляков. - М. : Наука, 2009. - 359 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга академика РАН Э.П. Круглякова рассказывает о том, как в России и во многих развитых странах мира возникла и сформировалась новая форма организованной преступности — организованная лженаука. В книге рассказывается, как мошенники, рядящиеся в тогу ученых, при поддержке СМИ, рекламирующих бессмысленные приборы-пустышки, бесстыдно обманывают старых больных людей, как в общественное сознание проникают термины из арсенала махровой лженауки, как некоторым лжеученым удается грабить даже государство. Две предыдущие книги академика Э.П. Круглякова были встречены общественностью с интересом. Ряд его статей переведен и опубликован во многих странах мира. Новая книга, написанная просто и доходчиво, несомненно, вызовет читательский интерес.

Кл.слова:
реклама -- товар


   
7.

Мельниченко, Роман Григорьевич.
Адвокатская деятельность. Универсальные правила успеха [Електронний ресурс] / Р. Г. Мельниченко. - М. : Дашков и Ко, 2009. - 330 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге содержатся правила и рекомендации практикующим адвокатам и юристам, следование которым поможет не только правильно осуществлять деятельность по предоставлению юридической помощи, но и повысить ее доходность и сделать более успешной. Также в книге рассказано об услугах, оказываемых адвокатом, и о рынке адвокатских услуг в целом. Автор, основываясь на своем практическом опыте и таких науках, как поверенное право, маркетинг, менеджмент, управление персоналом, дает практические советы, как правильно выстраивать взаимоотношения с клиентами, сделать себе рекламу.

Кл.слова:
юридична допомога -- адвокатська практика


   
Тип видання: зб. статей   
8.


Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України [Електронний ресурс] : збірник наукових праць IIІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 т. ; Київський національний торговельно-економічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach, Університет «Petre Andrei», Академічне товариство ім. М. Балудянського / Київський національний торговельно-економічний університет, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego w Kielcach, Університет «Petre Andrei», Академічне товариство ім. М. Балудянського. - Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2015

Рубрики:

Географічні рубрики:

Ч. 1. - 722 с.  Текст у форматі PDF 13.71 Мб

Ч. 2. - 606 с.  Текст у форматі PDF 6.06 Мб

Ч. 1. - 722 с.

Ч. 2. - 606 с.


У збірнику наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції розглядаються питання сталого розвитку суспільства: можливості розвитку місцевих громад; управління інноваційно-інвестиційним розвитком підприємства в сучасних умовах; актуальні проблеми менеджменту та фінансові механізми забезпечення розвитку економіки України; проблеми обліково-аналітичного, контрольного та інформаційного забезпечення управління підприємства. Досліджуються інноваційні моделі та інформаційні технології в науці, освіті, економіці; теоретичні та практичні аспекти сучасного товарознавства; актуальні проблеми, тенденції, перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в Україні. Висвітлюються питання євроінтеграції України: історичні, соціально-політичні та правові орієнтири; інтерактивні технології та методи навчання як засіб формування іншомовної професійної компетенції. Розраховано на науковців, спеціалістів, викладачів, аспірантів, здобувачів вищої освіти.

Кл.слова:
менеджмент -- управління персоналом -- маркетинг -- реклама

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського