Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (7)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ю782$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Порфімович О. Л. 
Корпоративний імідж міліції України : Моногр. / О. Л. Порфімович. - К. : АВРИО, 2005. - 143 c. - Бібліогр.: с. 129-137. - укp.

Досліджено роль ідеологічних і політичних чинників у процесі формування корпоративного іміджу системи МВС України. Розглянуто механізми ревіталізації ідеології та засоби, що сприяють розвитку позитивного іміджу праовоохоронних органів. Проаналізовано методи психологічного впливу на індивідуальну та колективну свідомість членів корпорації. Висвітлено негативний вплив професійної деформації працівників міліції на формування корпоративного іміджу національної системи МВС. Розглянуто засоби взаємодії правоохоронних органів з громадськістю та наведено пропозиції щодо формування позитивного іміджу системи МВС України.

Определена роль идеологических и политических факторов в процессе формирования корпоративного имиджа системы МВД Украины. Рассмотрены механизмы ревитализации идеологии и средства, способствующие становлению позитивного имиджа правоохранительных органов. Проанализированы методы психологического влияния на индивидуальное и коллективное сознание членов корпорации. Освещено негативное влияние профессиональной деформации работников милиции на формирования корпоративного имиджа национальной системы МВД. Рассмотрены методы взаимодействия правоохранительных органов с общественностью и приведены рекомендации по формированию позитивного имиджа системы МВС Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011 + Ю782:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662162 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Порфімович О. Л. 
Імідж і влада : Навч. посіб. / О. Л. Порфімович. - К., 2007. - 80 c. - укp.

Проаналізовано зв'язок політичної культури й іміджу органу державної виконавчої влади. Запропоновано підхід, за якого політичний імідж органу державної виконавчої влади формується під впливом різноманітних чинників, до яких належить політична культура його першої особи, політичні етика, етикет, коректність, відповідальність. Показано, що за умов недостатньої сформованості громадянського суспільства в Україні, функції креатора, носія та провідника політичної культури має виконувати держава (в особі органів виконавчої - перш за все центральної - влади).

Проанализирована связь политической культуры и имиджа органа государственной исполнительной власти. Предложен подход, в соответствии с которым политический имидж органа государственной исполнительной власти формируется под влиянием разнообразных факторов, к которым принадлежат политическая культура его первого лица, политические этика, этикет, корректность, ответственность. Показано, что в условиях недостаточной сформированности гражданского общества в Украине, функции креатора, носителя и проводника политической культуры должно выполнять государство (в лице органов исполнительной - прежде всего центральной - власти).


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01:Ю7 + Ю953 + Ю782 + Ф055.1 + Ф054

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Зозуля І. В. 
Технології іміджу і партнерства як складові реформування системи МВС України / І. В. Зозуля // Право і безпека. - 2005. - 4, № 3. - С. 63-70. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено засади, особливості та дієвість іміджевих технологій в системі МВС України, а також технологій партнерства як форми реалізації взаємин міліції та населення.

Исследованы основы, особенности и действенность имиджевых технологий в системе МВД Украины и технологий партнерства как формы реализации взаимоотношений милиции и населения.

Bases, features and effectiveness technologies of image in system of the Ukraine Ministry of Internal Affairs and technologies of partnership as forms realization of mutual relation of militia and the population are investigated.


Ключ. слова: технологія іміджу, партнерство, реформування, МВС, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.23 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


4.
Алєксєєва Ж. М. 
Образ юриста в сучасній європейській культурі : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.12 / Ж. М. Алєксєєва; Київ. нац. ун-т внутр. справ. - К., 2008. - 16 c. - укp.

Досліджено образ юриста в сучасній європейській культурі, складність його формування та функціонування. Відзначено, що в процесі аналізу формується визначення даного образу, що фіксує ідеалізований тип, який задає соціокультурний зразок і систему цінностей в процесі формування особистості юриста. Описано основні моделі юриста, зокрема, ідеологічну, морально-етичну, освітню та державно-політичну як ціннісно-змістовну конкретизацію образу юриста в сучасній європейській культурі, його професійний комплекс і професіоналізм в контексті вимог-очікування культури. Проаналізовано особливості формування сучасного образу юриста, сконцентрованого в іміджі як належному та образі, який формується ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х8(4)п + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359224 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Пантелейчук І. В. 
Теоретико-методологічні засади формування позитивного іміджу органів державної влади : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / І. В. Пантелейчук; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2014. - 36 c. - укp.

Проведено концептуальний аналіз теоретико-методологічних засад формування позитивного іміджу органів державної влади (ОДВ). Визначено історичні передумови виникнення феномену іміджу, систематизовано основні наукові підходи до його розуміння, розроблено методологію та понятійно-категорійний апарат дослідження. Розкрито сутність, структуру, основні функції, чинники формування іміджу ОДВ як інформаційно-комунікативного феномену, визначено його роль у процесах державотворення. З'ясовано організаційні засади іміджмейкінгу державного управління, визначено його принципи та інституційне забезпечення. Виокремлено й обгрунтовано основні етапи розробки іміджевої стратегії функціонування ОДВ, запропоновано критерії оцінювання її ефективності. Здійснено дискурсивний аналіз сучасних технологій формування позитивного іміджу ОДВ. Розкрито зміст поняття "іміджева компетенція державного службовця", структуровано комплекс іміджевих знань і вмінь, визначено методологічні принципи її формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01:Ю7 + Ю782 + Ф054

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405376 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського