Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (4)Юристам - Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Терещенко Д. А. 
Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Д. А. Терещенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2009. - 19 c. - укp.

На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теоретичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365615 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Бован К. С. 
Особливості використання об'єктів авторського права у рекламі / К. С. Бован // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 2. - С. 76-79. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто деякі питання використання об'єктів авторського права в рекламі. Зроблено висновок, що реклама повинна бути об'єктом авторського права і мати своє правове регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Х839(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:П.С.Пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Скрицька Н. А. 
Правове регулювання рекламної діяльності на телебаченні (господарсько-правовий аспект) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Н. А. Скрицька; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено правове регулювання в Україні рекламної діяльності на телебаченні у господарсько-правовому аспекті. Розкрито сутність, ознаки та принципи рекламної діяльності та реклами на телебаченні як результату такої діяльності. Запропоновано визначення рекламної діяльності та реклами на телебаченні. Значну увагу приділено аналізу особливостей господарсько-правового регулювання соціальної, політичної та недобросовісної реклами на телебаченні. Проаналізовано сутність, види та порядок застосування господарських санкцій за порушення законодавства про рекламну діяльність на телебаченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + Х839(4УКР)901.326 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402689 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


4.
Соловйов О. С. 
Науково-практичні заходи відносно втілення ефективних протидій щодо подання у засобах масової інформації неякісної, недобросовісної реклами ліків, парафармації та деяких продуктів харчування, вживання / О. С. Соловйов, М. С. Пономаренко, І. В. Клименко, І. М. Алєксєєва, А. О. Дроздова, О. В. Кирпач // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22, кн. 3. - С. 430-437. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета роботи - розробити та внести зміни, доповнення до існуючої законодавчої та нормативно-правової бази, здатні мінімізувати, а надалі виключити в засобах масової інформації прояви рекламного тероризму і пиво-горілчаного геноциду населення України. Проведені експериментальні дослідження телерекламної діяльності щодо презентації ліків, парафармації, пиво-горілчаних виробів тощо в телеефірі України, стали переконливим аргументом і обгрунтуванням внесення суттєвих змін, доповнень і прийняттю нових законодавчих, нормативно-правових актів, внесених авторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Х849(4УКР)112.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

5.
Сердечна Л. В. 
Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991 - 1996 рр. / Л. В. Сердечна // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2016. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема одного з етапів, який охоплює період 1991 - 1996 рр., до прийняття закону про рекламу. Оцінка економічного розвитку реклами і її ролі як галузі національної економіки грунтується на дослідженні статистичних матеріалів та експертних даних. Проаналізовано зміни в структурі та обсягах рекламного ринку в означеному періоді. Окрему увагу приділено формуванню та особливостям суб'єктів національного ринку. Розглянуто процес становлення державного регулювання реклами та рекламного самоуправління, створення нормативно-правової бази. Проаналізовано історичні передумови формування рекламної галузі національної економіки, відображено особливості державного і громадського регулювання рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського