Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (62)Юристам - Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=О33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 1(6) / ред.: А. М. Подоляка; Н.-д. центр з безпеки дор. руху МВС України. - К., 2000. - 132 с. - рус.

Розглянуто правові, соціально-психологічні, організаційні та медичні аспекти безпеки дорожнього руху за сучасних умов. Висвітлено експертні геоінформаційні системи прийняття рішень в організації дорожнього руху. Наведено деякі нові законодавчі акти, нормативні та керівні документи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)112.011.013.1 + О33-082.03я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


2.
Прохоров-Лукин Г. В. 
Установление фактических данных об автомобилях методами криминалистических экспертиз / Г. В. Прохоров-Лукин. - К., 2000. - 412 c. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Изложены положения стандартов, регламентирующих структуру идентификационных номеров автомобилей, рассмотрены основные источники идентификационной информации, способы и погрешности нанесения номеров. Дана характеристика способов и признаков их изменения, изложен порядок осмотра автомобилей и способы фиксации его результатов. Освещены возможности методов криминалистических экспертиз по установлению фактических данных об автомобиле в целях получения объективной информации, необходимой для принятия правильных решений при рассмотрении уголовных, гражданских, административных дел, при страховании и заключении иных договоров относительно транспортных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33 + Х894.1 + Х893.9 (4УКР) 413.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598873 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 1 - 2(20) / ред.: О. А. Охрименко; Н.-д. центр з безпеки дор. руху. - К., 2005. - 191 с. - укp.

Висвітлено правові та соціально-психологічні аспекти забезпечення безпеки дорожнього руху. Розглянуто питання використання транспортної геоінформаційної системи для підвищення безпеки на дорогах. Викладено концепцію дорожнього руху, удосконалені методики оцінки потенційної небезпеки дорожнього руху. Розкрито психологічні аспекти поведінки водія за екстремальних умов. Наведено визначення розрахункової годинної інтенсивності руху на мостових переходах у Києві. Проаналізовано досвід застосування інформаційних систем забезпечення безпеки дорожнього руху, стан автомобільних доріг України. Визначено вплив факторів навколишнього середовища на організм водія та кількість ДТП.

Освещены правовые и социально-психологические аспекты обеспечения безопасности дорожного движения. Рассмотрены вопросы использования транспортной геоинформационной системы для повышения безопасности на дорогах. Изложены концепция дорожного движения, усовершенствованные методики оценки потенциальной опасности дорожного движения. Раскрыты психологические аспекты поведения водителя в экстремальных условиях. Представлено определение расчётной временной интенсивности движения на мостовых переходах в Киеве. Проанализированы опыт применения информационных систем обеспечения безопасности дорожного движения, состояние автомобильных дорог Украины. Определено влияние факторов окружающей среды на организм водителя и количество ДТП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х811.253я54(4УКР)2 + О33-082.03я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


4.
Кашканов А. А. 
Безпека руху автомобільного транспорту : Навч. посіб. / А. А. Кашканов, О. Г. Грисюк; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2005. - 176 c. - Бібліогр.: с. 176. - укp.

Охарактеризовано принципи організації роботи з безпеки руху на автомобільному транспорті з урахуванням основних положень чинних законів, керівних документів, стандартів і нормативів. Розглянуто права та обов'язки учасників експертизи дорожньо-транспортних пригод (ДТП), наведено методики експертного аналізу механізму пригод. Проаналізовано особливості організації роботи щодо запобігання ДТП в автотранспортних підприємствах і організаціях.

Охарактеризованы принципы работы по безопасности движения на автомобильном транспорте с учетом основных положений действующих законов, руководящих документов, стандартов и нормативов. Рассмотрены права и обязанности участников эксперизы дорожно-транспортного происшествия (ДТП), приведены методики экспертного анализа механизма происшествий. Проанализированы особенности организации работы по предупреждению ДТП в автотранспортных предприятиях и организациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 я73 + Х893.9(4УКР)413.91 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662686 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Огородников В. А. 
Энергия. Деформации. Разрушение (задачи автотехнической экспертизы) : Моногр. / В. А. Огородников, В. Б. Киселев, И. О. Сивак; Винниц. нац. техн. ун-т. - Винница : Універсум-Вінниця, 2005. - 196 c. - Библиогр.: с. 187-195 - рус.

Описан новый метод определения скоростей автомобилей во время соударения при совершении дорожно-транспортных проишествий. В основу метода положена феноменологическая теория, связывающая величину энергии, рассеиваемой при ударе и пластической деформации, с изменением твердости деформируемых металлических частей и деталей автомобилей. Дано теоретическое обоснование метода, его экспериментальное подтверджение и приведены примеры практического применения в процессе анализа реальных дорожных происшествий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662337 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


6.
Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 2(13) / ред.: З. Д. Дерех; Голов. упр. Держ. автомоб. інспек., Наук.-дослід. центр з безпеки дор. руху МВС України. - К., 2002. - 147 с. - укp.

Висвітлено напрямки та тенденції розвитку інформаційного забезпечення учасників дорожнього руху. Викладено правові та соціально-психологічні аспекти забезпечення безпеки дорожнього руху, описано технічні засоби. Проаналізовано технічні можливості виготовлення в Україні спецавтотранспорту для правоохоронних органів. Розглянуто математичну модель руху груп автомобілів, сформованих світлофорною сигналізацією на регульованому перехресті.

Освещены направления и тенденции развития информационного обеспечения участников дорожного движения. Изложены правовые и социально-психологические аспекты обеспечения безопасности дорожного движения, описаны технические средства. Проанализированы технические возможности изготовления в Украине спецавтотранспорта для правоохранительных органов. Рассмотрена математическая модель движения групп автомобилей, сформированных светофорной сигнализацией на регулированном перекрестке.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03я54 + Х819(4Укр)125.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


7.
Левковець П. Р. 
Управління автомобільним транспортом : Навч. посіб. / П. Р. Левковець, Д. В. Зеркалов, О. І. Мельниченко, О. Г. Казаченко; Нац. транспорт. ун-т. - К. : Арістей, 2006. - 416 c. - укp.

Проаналізовано основні законовчі акти та інші документи, які відображають сучасний стан нормативно-правового забезпечення перевезення вантажів автомобільним транспортом (АТ) України. Розглянуто Єдину транспорту систему країни, висвітлено місце АТ у транспортно-дорожньому комплексі держави. Запропоновано класифікацію автомобільних доріг загального користування. Викладено правила перевезень вантажів АТ, запропоновано методику застосування Кодексу України про адміністративні порушення у даній сфері діяльності. Висвітлено особливості управління безпекою руху АТ.

Проанализированы основные законодательные акты и другие документы, отражающие современное состояние нормативно-правового обеспечения перевозки грузов автомобильным транспортном (АТ) Украины. Рассмотрены Единая транспортная система страны, определено место АТ в транспортно-дорожном комплексе государства. Предложена классификация автомобильных дорог общего пользования. Изложены правила перевозки грузов АТ, предложена методика применения Кодекса Украины об административных нарушениях в данной сфере деятельности. Рассмотрены особенности управления безопасностью движения АТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33 я73 + Х819(4УКР)125.3 я73 + У9(4УКР)373.30-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676920 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


8.
Кужель В. П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. П. Кужель; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за неточності початкових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


9.
Сопільник Л. І. 
Розвиток теорії та засад формування нормативної бази безпеки дорожнього руху : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.01.02 / Л. І. Сопільник; Нац. ун-т "Львів. політехн.". - Л., 2002. - 32 c. - укp.

Розроблено методологію покращання безпеки дорожнього руху на базі створення системи стандартів та інших нормативних документів, яка дозволить проводити сертифікацію процесів у середовищі водій - автомобіль - дорога - довкілля та систематичний нагляд за сертифікованими процесами. Вперше створено теоретичні засади аналізу параметрів, що поєднують ДТП і систему водій - автомобіль - дорога - довкілля. Наведено узагальнену математичну модель засобів перевірки кореляційних зв'язків між елементами даної системи. Сформульовано, обгрунтовано та побудовано алгоритм оптимізації процесу зменшення аварійності дорожнього руху, у якому використано параметри, що характеризують процес дорожнього руху, з використанням функції мети. Встановлено кореляційні зв'язки між факторами ДТП (інтенсивністю потоку автомобілів та геомагнітного поля, якістю покриття доріг тощо). Розроблено алгоритм проведення діагностичних досліджень параметрів транспортних засобів для оцінки їх технічного стану, встановлення причин виникнення аварійних ситуацій. Створено алгоритм та сформульовано принципи опису характеристик дорожньо-транспортної ситуації, за допомогою яких ров'язуються задачі прогнозування ДТП. Запропоновано метод дослідження виникнення ДТП з використанням імовірнісно-статистичного підходу та регресійного аналізу. Виявлено кореляції між змінами сонячної активності, інтенсивністю геомагнітного поля та дорожньо-транспортної ситуації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)125.3 + О33-082.03 я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322737 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


10.
Ксенофонтова В. А. 
Розробка методу визначення швидкості транспортного засобу до зіткнення в результаті ДТП : Автореф. дис. канд. техн. наук : 05.22.20 / В. А. Ксенофонтова; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2003. - 21 c. - укp.

Розроблено методи визначення швидкості автомобіля до удару, які грунтуються на дослідженні залишкових деформацій елементів конструкції ушкодженого автомобіля. Теоретично обгрунтовано і практично доведено, що величину кінетичної енергії, яку мав автомобіль до зіткнення, можна визначити, якщо точно виміряти ушкодження елементів кузова та шасі. Методику розроблено на базі фундаментальних рівнянь теорії пластичності та методу розв'язання обернених задач у переміщеннях. Експериментально доведено високу точність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327840 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


11.
Кашканов В. А. 
Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. А. Кашканов; Харк. нац. автомоб.-дорожн. ун-т. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

На основі теорії нечітких множин удосконалено метод розрахунку коефіцієнта зчеплення коліс автомобіля з доріжним покриттям з метою його використання під час розслідування механізмів дорожньо-транспортних пригод (ДТП) за участі автомобілів, обладнаних антиблокувальними системами. З'ясовано задачі, які необхідно розв'язувати під час аналізу механізму ДТП, що уможливило визначення недоліків в існуючій методиці проведення автотехнічної експертизи. На підставі аналізу результатів теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено метод визначення дійсного значення коефіцієнта зчеплення коліс з дорожнім покриттям з урахуванням відомостей про тип і стан дорожнього покриття, тип, зношеність і тиск у шинах автомобля, завантаженість автомобіля і початкову швидкість гальмування, навіть за нечіткості початкових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + Х893.9(4УКР)413.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361002 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


12.
Кашканов В. А. 
Інтелектуальна технологія ідентифікації коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП : монографія / В. А. Кашканов, В. М. Ребедайло, А. А. Кашканов, В. П. Кужель; МОНМС України, Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2011. - 128 c. - Бібліогр.: 109 назв - укp.

Розглянуто питання застосування інтелектуальної технології ідентифікації коефіцієнта зчеплення під час проведення автотехнічних експертиз ДТП. Розроблено удосконалений метод визначення коефіцієнта зчеплення та показано переваги його використання в практиці автотехнічної експертизи ДТП. Визначено кількісний і якісний характер впливу типу та стану дорожнього покриття та шин, навантаження на колесо та швидкості руху автомобіля, обладнаного антиблокувальною системою, на зчіпні якості його коліс з опорною поверхнею у випадку екстреного гальмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


13.
Кисельов В. Б. 
Теоретичні основи та практичні методи визначення швидкостей руху автомобілів при зіткненні : автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В. Б. Кисельов; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2009. - 39 c. - укp.

Вперше розв'язано науково-технічну проблему визначення основних показників, за яких відбувається зіткнення транспортних засобів у разі дорожньо-транспортних пригод. Теоретичну основу становить фенометологічна теорія, яка встановлює залежність між змінюванням твердості деформованого металу і енергією, витраченою на таке деформування. Проведено перевірку запропонованих методик визначення роботи на деформування швидкостей руху автомобілів у разі їх зіткнення за проведення реальних судових автотехнічних експертиз. Вперше оцінено вплив швидкісних ефектів на змінюваність пластичних властивостей матеріалів. Розроблено модель матеріалу, чутливу до швидкості деформування. На підставі проведених досліджень розроблено методики визначення напружено-деформованого стану в області скінченних деформацій, які враховують різні типи зміцнення, ефект Баушингера і граничний стан матеріалу залежно від схеми напруженого стану та історії навантаження. Результати роботи впроваджено в практику судових автотехнічних експертиз в Україні, а також в навчальний процес в вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1 + Х893.9(4УКР)413.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366805 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


14.
Сауткина Е. Ю. 
Наезд на пешехода в условиях ограниченной видимости / Е. Ю. Сауткина // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 86-89. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Рассмотрены случаи оценки запаздывания торможения водителем, основанные на использовании теории риска. Показано в виде экспертизы как определить ответственность участников дорожно-транспортного происшествия в конкретной дорожно-транспортной ситуации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


15.
Стороженко М. С. 
Некоторые аспекты повышения безопасности движения на автомобильных дорогах / М. С. Стороженко // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 81-85. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены два направления повышения безопасности движения на автомобильных дорогах. Первое направление заключается в совершенствовании анализа причин возникновения ДТП и аудита безопасности движения. Второе направление - в предъявлении более высоких требований к поверхности проезжей части по сцепным качествам и ровности.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


16.
Новописный Е. А. 
Особенности методик расследования встречных столкновений автомобилей / Е. А. Новописный // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 77-80. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведены стандартные методики расследования встречных столкновений автомобилей, выявлены их недостатки и перспективные направления развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


17.
Кондратенко О. П. 
Якісний аналіз основних підходів до створення спеціальних (поліцейських) машин / О. П. Кондратенко, Г. М. Маренко, Р. О. Кайдалов // Системи озброєння і військ. техніка. - 2010. - Вип. 2. - С. 196-200. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні підходи до створення спеціальних (поліцейських) машин. Запропоновано кінематичні схеми гібридних машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4/8)112.011:О + О335.9-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


18.
Наглюк И. С. 
Особенности виктимизации в сфере дорожного движения / И. С. Наглюк, А. В. Степанов // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 3/4. - С. 67-70. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Концептуально рассмотрены процессы виктимизации в сфере дорожного движения с учетом общих положений виктимологического учения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.17 + Х894.312.101.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Видання зберігається у :


19.
Сопільник Л. І. 
Розвиток теорії та засад формування нормативної бази безпеки дорожнього руху : монографія / Л. І. Сопільник; Львів. ун-т бізнесу та права, ГУ МВС України у Львів обл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 381 c. - Бібліогр.: с. 365-381 - укp.

Досліджено питання, пов'язані з методологією покращання безпеки дорожнього руху на основі створення системи стандартів та інших нормативно-правових документів. Проаналізовано науково-технічні засади та нормативне забезпечення безпеки дорожнього руху, її сучасний стан у системі водій - автомобіль - дорога - довкілля. Наведено результати аналізу параметрів дорожньо-транспортного середовища статистичними методами з використанням теорії графів. Обгрунтовано алгоритм оптимізації процесу зменшення аварійності дорожнього руху. Розглянуто принципи моделювання аварійних ситуацій за допомогою фукціональних моделей, принципи формування математичної діагностичної моделі для опису аварійних ситуацій і ДТП в дорожньо-транспортних системах. Удосконалено алгоритми математичних обчислень в задачах аналізу ситуацій ДТП на основі алгебри алгоритмів. Увагу приділено формуванню Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях міст та інших населених пунктів і залізничних переїздах на 2012 - 2017 рр., визначенню першочергових завдань науково-дослідної діяльності з забезпечення безпеки дорожнього руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 я8 + Х819(4УКР)112.011.013.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС53996 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


20.
Безпека дорожнього руху: правові та організаційні аспекти : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 листоп. 2012 р., Донецьк / Донец. юрид. ін-т МВС України, Донец. акад. автомоб. трансп. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. - 270 c. - укp. - рус.

Висвітлено особливості правової природи адміністративно-юрисдикційної діяльності Державної автомобільної інспекції у сфері забезпечення прав і свобод людини. Розкрито сучасні проблеми безпеки дорожнього руху в світі та надано шляхи їх вирішення на рівні міжнародного співробітництва. Досліджено зарубіжний досвід адміністративно-правового забезпечення безпеки дорожнього руху. Розглянуто особливості виконання адміністративних стягнень за правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, вчинені іноземними громадянами. Викладено загальні умови організації міських вантажних перевезень з урахуванням вимог безпеки руху. Подано інформацію про комп'ютерне моделювання під час дослідження параметру безпеки кочення еластичного колеса. Запропоновано вдосконалення управління безпекою дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 я431(0) + Х819(4УКР)112.011.013.1 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768904 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського