Бази даних

Юристам - Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (4)Юристам - Реферативна інформація (2)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>A=ДУБРОВК$<.>+<.>A=ОЛЕГ$<.>+<.>A=ВАСИЛЬОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

1.
Дубровка О.В. 
Система маркетингу в державному управлінні вищою освітою України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.В. Дубровка ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено зміст поняття "система маркетингу в державному управлінні вищою освітою" й обгрунтовано теоретико-методологічні засади використання маркетингових технологій в освітній галузі. Проведено порівняльний аналіз світового та вітчизняного досвіду застосування маркетингових технологій у галузі освіти та доведено необхідність використання маркетингу в державному управлінні вищою освітою за умов економічних трансформацій. Показано, що ринкова переорієнтація державного управління вищою освітою здійснюється на базі розробки маркетингової стратегії та застосування маркетингового планування. Охарактеризовано об'єкти стратегічного маркетингу - ринок освітніх послуг і його споживачі, а також систему відносин, що виникають у процесі формування послуг у галузі освіти. Розкрито специфіку діяльності органів державного управління вищою освітою як суб'єктів маркетингових відносин на ринку освітніх послуг. Обгрунтовано пропозиції щодо застосування маркетингового інструментарію у процесі регулювання функціонування галузі вищої освіти державними органами управління й сформульовано рекомендації щодо оптимізції їх організаційної структури. Розроблено систему удосконалення державного управління вищою освітою за основними напрямами - стандартизації та моделювання, дослідження впливу на виробників та споживачів освітніх послуг, розробка маркетингової стратегії. Запропоновано схеми оптимізації державного управління вищою освітою на центральному та регіональному рівнях на базі формування відповідних структур освітнього маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч484(4УКР)к +
Шифр НБУВ: РА337230
Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського