Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73214<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Жестова мова й сучасність : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 175 с. - укp.

Визначено правовий статус жестової мови, сурдопереклад як елемент системи супроводу навчального процесу студентів з порушеннями слуху. Розкрито значущість жестової мови у вихованні та навчанні дітей з вадами слуху. Проаналізовано досвід використання жестової мови в Україні та за кордоном, зокрема, на уроках в спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах. Висвітлено проблему білінгвізму студентів з порушеннями слуху в ВНЗ, науково-теоретичні засади лінгвістичного дослідження української жестової мови.

Определены правовой статус жестового языка, сурдоперевод как элемент системы сопровождения учебного процесса студентов с нарушениями слуха. Раскрыта значимость жестового языка в воспитании и обучении детей с дефектами слуха. Проанализирован опыт использования жестового языка в Украине и за рубежом, в частности, на уроках в специальных общеобразовательных школах-интернатах. Освещены проблема билингвизма студентов с нарушениями слуха в ВУЗ, научно-теоретические основы лингвистического исследования украинского жестового языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432я43 + Ю953.2я43 + Ш189.9я43

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жестова мова й сучасність : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 281 с. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти жестової мови в структурі вузівської підготовки дефектологів. Розглянуто питання про використання даної мови в системі "тотальної комунікації" та білінгвального навчання. Проаналізовано проблеми сучасної сурдопедагогіки, досвід Канади щодо перекладу жестової мови в системі вищої освіти. Розкрито роль рідної мови у формуванні пізнавальної активності глухих учнів початкових класів. Наведено результати лінгвістичних досліджень жестової мови.

Освещены теоретические аспекты жестового языка в структуре вузовской подготовки дефектологов. Рассмотрен вопрос об использовании данного языка в системе "тотальной коммуникации" и билингвального обучения. Проанализированы проблемы современной сурдопедагогики, опыт Канады относительно перевода жестового языка в системе высшего образования. Раскрыта роль родного языка в формировании познавательной активности глухих учеников начальных классов. Приведены результаты лингвистических исследований жестового языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9я54(4УКР)2 + Ч432я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жестова мова й сучасність : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: В. В. Засенко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 192 с. - укp.

Розглянуто питання формування писемного мовлення учнів з порушеннями слуху в теорії сурдопедагогіки, становлення теоретико-методичних підходів до збагачення мовлення глухих учнів дієслівною лексикою. Проаналізовано взаємозв'язки та взаємозалежності між соціальним розвитком, поведінкою глухих учнів і динамікою формування їх читацьких вмінь та якостей в процесі вивчення літератури. Наведено результати дослідження української жестової мови на початковому етапі. Описано інноваційну модель підготовки та перепідготовки перекладачів і педагогів в Україні з основ вивчення жестової мови. Висвітлено історію створення першого музею Українського товариства глухих.

Рассмотрены вопросы формирования письменной речи учеников с нарушениями слуха в теории сурдопедагогики, становления теоретико-методических подходов к обогащению речи глухих учеников глагольной лексикой. Проанализированы взаимосвязи и взаимозависимости между социальным развитием, поведением глухих учеников и динамикой формирования их читательских умений и качеств в процессе изучения литературы. Приведены результаты исследования украинского жестового языка на начальном этапе. Описана инновационная модель подготовки и переподготовки переводчиков и педагогов в Украине по основам изучения жестового языка. Освещена история создания первого музея Украинского общества глухих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-917 + Ш189.9 я54 + Ч432.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського