Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786/С.16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2005. - 290 с. - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики; Вип. 3(13)). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму. Викладено методологію використання синергетичного підходу до формування комунікативної компетентності з російської мови у процесі фахової підготовки вчителів початкових класів. Розглянуто проблеми формування педагогічної креативності учителів, психолого-педагогічні проблеми формування їх творчої активності. Розкрито концептуальні та процесуальні основи експериментальної технології діагностування творчих самостійних робіт студентів. Описано методи діагностування рівнів сформованості досвіду саморегулювання музикантів-педагогів. Проаналізовано шляхи становлення вчителя-вихователя у процесі професійної підготовки, особливості педагогічної взаємодії в реабілітаційній роботі з підлітками з девіантною поведінкою.

Освещены теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства, профессионализма. Изложена методология синергетического подхода к формированию коммуникативной компетенции по русскому языку в процессе профессиональной подготовки учителей начальных классов. Рассмотрены проблемы формирования педагогической креативности учителей, психолого-педагогические проблемы формирования их творческой активности. Раскрыты концептуальные и процессуальные основы экспериментальной технологии диагностирования творческих самостоятельных работ студентов. Представлены методы диагностирования уровней сформированности опыта саморегулирования музыкантов-педагогов. Проанализированы пути становления учителя-воспитателя в процессе профессиональной подготовки, особенности педагогического взаимодействия в реабилитационной работе с подростками с девиантным поведением.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2004. - 154 с. - (Наук. часопис Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 16; Вип. 2(12)). - укp.

Розглянуто проблему, що пов'язана з вивченням ролі аутопсихологічної компетенції у формуванні професійної компетентності сучасного вчителя іноземних мов. Розкрито суть поняття організаційної моделі впровадження освітніх інновацій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Проаналізовано особливості формування достатнього рівня інформаційної культури сучасної молодої освіченої людини. Здійснено моделювання особистості творчого педагога на підставі виявлення професійно значущих якісних показників і умінь креативного вчителя, спроможного до фахового використання сучасних освітніх технологій, розроблених з урахуванням положень гуманно-особистісної педагогіки.

Рассмотрена проблема, связанная с определением роли аутопсихологической компетенции при формировании профессиональной компетентности современного учителя иностранных языков. Раскрыта сущность понятия организационной модели внедрения педагогических инноваций в учебно-воспитательный процесс общеобразовательной школы. Проанализированы особенности формирования достаточного уровня информационной культуры современного молодого образованного человека. Осуществлено моделирование личности творческого педагога на основе выявления профессионально значимых качественных показателей и умений креативного учителя, способного профессионально использовать современные технологии, разработанные с учетом положений гуманно-личностной педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р31

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2008. - 175 с. - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики; Вип. 8(18)). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності та професіоналізму. Проаналізовано комунікативну культуру вчителя як складову професійної культури. Розглянуто питання діагностики рівня сформованості здатності до професійного саморозвитку учителів образотворчого мистецтва. Розкрито основи формування соціокультурної компетентності вчителя географії. Визначено шляхи становлення педагога у процесі професійної підготовки, його професійно-творчої самореалізації у сучасній навчально-виховній практиці. Описано особливості професійного відбору на навчання до магістратури менеджерів освіти, підготовки студентів за кредитно-модульною системою.

Освещены теоретико-методологические основы педагогического творчества, мастерства и профессионализма. Проанализирована коммуникативная культура учителя как составляющая профессиональной культуры. Рассмотрены вопросы диагностики уровня сформированности способности к профессиональному саморазвитию учителей изобразительного искусства. Раскрыты основы формирования социокультурной компетентности учителя географии. Определены пути становления педагога в процессе профессиональной подготовки, его профессионально-творческой самореализации в современной учебно-воспитательной практике. Описаны особенности профессионального отбора к обучению в магистратуре менеджеров образования, подготовки студентов по кредитно-модульной системе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2006. - 226 с. - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики; Вип. 5(15)). - укp.

Розглянуто питання управління інноваційною діяльністю в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито теоретичні засади проектування технологій оцінки якості освіти. Проаналізовано професійно-педагогічну культуру викладачів педагогічних ВНЗ як основу професійної майстерності. Висвітлено проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови до впровадження інформаційно-комп'ютерних технологій. Визначено рівень професійної готовності учителів до формування етичної культури учнів.

Рассмотрены вопросы управления инновационной деятельностью в общеобразовательных учебных заведениях. Раскрыты теоретические основы проектирования технологий оценки качества образования. Проанализирована профессионально-педагогическая культура преподавателей педагогических ВУЗ как основа профессионального мастерства. Освещены проблемы профессиональной подготовки учителей английского языка к внедрению информационно-компьютерных технологий. Определен уровень профессиональной готовности учителей к формированию этической культуры учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2005. - 268 с. - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики; Вип. 4(14)). - укp.

Висвітлено педагогічні аспекти професійної адаптації особистості в контексті неперервної освіти. Проаналізовано особливості застосування інтерактивних методів навчання в системі підвищення кваліфікації. Описано технологію управління процесом самоконтролю навчальної діяльності студентів. Розкрито основи підготовки магістрів у системі музичної-педагогічної освіти. Розглянуто педагогічні умови реалізації творчого потенціалу вчителів музики у процесі виконавської діяльності. Визначено творчу індивідуальність як показник готовності педагогів до профільного навчання старшокласників, роль педагогічної практики у формуванні особистості вчителя.

Освещены педагогические аспекты профессиональной адаптации личности в контексте непрерывного образования. Проанализированы особенности применения интерактивных методов обучения в системе повышения квалификации. Описана технология управления процессом самоконтроля учебной деятельности студентов. Раскрыты основы подготовки магистров в системе музыкально-педагогического образования. Рассмотрены педагогические условия реализации творческого потенциала учителей музыки в процессе исполнительской деятельности. Определены творческая индивидуальность как показатель готовности педагогов к профильному обучению старшеклассников, роль педагогической практики в формировании личности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 222 с. - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики; Вип. 6(16)). - укp.

Визначено критерії, показники та рівні сформованості основ професіоналізму педагогів, описано їх функції за умов сучасної модернізації освіти. Висвітлено проблему формування комунікативної мовної особистості вчителя у контексті нової філософії освіти. Описано акмеологічну модель учителя етики. Розглянуто питання професійної підготовки вчителів у системі підвищення їх кваліфікації до впровадження допрофільного навчання в середніх загальноосвітніх школах. Проаналізовано організацію рефлексивної діяльності в навчально-виховному процесі як умову підготовки вчителів до творчої самореалізації в професійній діяльності.

Определены критерии, показатели и уровни сформированности основ профессионализма педагогов, описаны их функции в условиях современной модернизации образования. Освещена проблема формирования коммуникативной личности учителя в речевой сфере в контексте новой философиии образования. Описана акмеологическая модель учителя этики. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки учителей в системе повышения их квалификации к внедрению допрофильного обучения в средних общеобразовательных школах. Проанализирована организация рефлексивной деятельности в учебно-воспитательном процессе как условие подготовки учителей к творческой самореализации в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / ред.: Н. В. Гузій. - К., 2009. - 214 с. - (Сер. 16. Творча особистість учителя: пробл. теорії і практики; Вип. 9(19)). - укp.

Розкрито теоретико-методологічні основи професійного розвитку учителів у сучасній освітній політиці, організаційні засади планування навчального процесу у педагогічних ВНЗ. Проаналізовано роль ЮНЕСКО та Ради Європи у формуванні стратегічних напрямків розвитку освіти. Висвітлено новаторський педагогічний досвід вчителів початкових класів другої половини ХХ ст. Описано технологію розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів у системі навчання математики на основі диференційованого підходу. Розглянуто питання психолого-педагогічної діагностики готовності вчителів іноземної мови до педагогічної взаємодії з учнями. Визначено педагогічний професіоналізм вчителя у сучасній навчально-виховній практиці.

Раскрыты теоретико-методологические основы профессионального развития учителей в современной образовательной политике, организационные основы планирования учебного процесса в педагогических ВУЗ. Проанализирована роль ЮНЕСКО и Совета Европы в формировании стратегических направлений развития образования. Освещен новаторский педагогический опыт учителей начальных классов второй половины ХХ ст. Описана технология развития познавательных интересов младших школьников в системе обучения математики на основе дифференцированного подхода. Рассмотрены вопросы психолого-педагогической диагностики готовности учителей иностранного языка к педагогическому взаимодействию с учениками. Определен педагогический профессионализм учителя в современной учебно-воспитательной практике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.16 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського