Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Н. Б. Грицай; АПН України, Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С.Дем'янчука. - Рівне, 2008. - 376 с. - укp.

Визначено економічну освіту і виховання як чинники формування економічної культури старшокласників. Висвітлено проблему формування у старшокласників навичок самоорганізації навчальної діяльності у процесі вивчення іноземної мови. Розглянуто питання використання групових технологій навчання як засобу підвищення якості освітнього процесу за умов кредитно-модульної системи, удосконалення професійної та педагогічної майстерності викладачів як невід'ємну складову інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти. Проаналізовано методологічні та теоретичні фактори розвитку толерантності студентів у процесі навчання в контексті Болонського процесу. Наведено вимоги до системи тестування знань студентів, адаптованої до системи ECTS.

Определены экономическое образование и воспитание как факторы формирования экономической культуры старшеклассников. Освещена проблема формирования у старшеклассников навыков самоорганизации учебной деятельности в процессе изучения иностранного языка. Рассмотрены вопросы использования групповых технологий обучения как средства повышения качества образовательного процесса в условиях кредитно-модульной системы, усовершенствования профессионального и педагогического мастерства преподавателей как неотьемлемая составляющая инновационного развития высшего педагогического образования. Проанализированы методологические и теоретические факторы развития толерантности студентов в процессе обучения в контексте Болонского процесса. Приведены требования к системе тестирования знаний студентов, адаптированной к системе ECTS.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)я43 + Ч484(4Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71968 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського