Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 558
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Зб. наук. пр. / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2000. - 138 с. - (Наук. зап. Рівн. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 11). - укp. - рус.

Розглянуто актуальні проблеми розвитку, виховання, навчання, трудової підготовки, технічної творчості та професійної орієнтації учнівської молоді в закладах освіти. Висвітлено психологічні аспекти активізації творчого мислення учнів у навчальному процесі, особливості підготовки майбутніх вчителів трудового навчання з дисциплін машинознавчого циклу. Проаналізовано міжпредметні зв'язки як фактор інтеграції наукових знань у сучасній системі освіти, нові підходи до вивчення лексико-семантичних категорій у системі мовної освіти майбутніх вчителів-класоводів. Охарактеризовано технологічні основи управління діяльністю учнів у процесі виконання творчих фізичних завдань, роль олімпіади з креслення у підвищенні ефективності навчання студентів графічним дисциплінам тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання у закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2000. - 128 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 13). - укp.

Висвітлено загальнотеоретичні, історико-педагогічні та методичні проблеми гуманізації освіти. Розглянуто психологічні чинники формування моральної поведінки школярів, а також систему національного дошкільного виховання С.Русової. Всебічно досліджено вплив організаційно-педагогічних умов оцінювання на якість професійної підготовки майбутнього вчителя. Проаналізовано реформу шкільної системи у Чехословаччині у період Першої республіки (1918 - 1938 рр.) Основну увагу приділено діловим іграм у процесі вивчення менеджменту, вальдорфській педагогіці та самоаналізу педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 155 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 29). - укp.

Висвітлено проблеми теорії педагогіки, дидактики, історії педагогіки, методики навчання, виховання, розвитку дітей та учнівської молоді в закладах освіти. Розглянуто питання освоєння історико-педагогічного досвіду як умову формування професійної компетентності сучасного вчителя, підготовки вихователя як суб'єкта інноваційної педагогічної діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку освіти. Проаналізовано основні етапи формування професійної компетентності вихователів дітей дошкільного віку, особистісні пріоритети гуманістичного виховання. Розкрито діалогічні засади організації гуманістично орієнтованої педагогічної взаємодії, описано психолого-педагогічні моделі вивчення взаємодії батьків і дітей.

Освещены проблемы теории педагогики, дидактики, истории педагогики, методики обучения, воспитания, развития детей и ученической молодежи в учебных заведениях. Рассмотрены вопросы освоения историко-педагогического опыта как условие формирования профессиональной компетентности современного учителя, подготовки воспитателя как субъекта инновационной педагогической деятельности в контексте современных тенденций развития образования. Проанализированы основные этапы формирования профессиональной компетентности воспитателей детей дошкольного возраста, личностные приоритеты гуманистического воспитания. Раскрыты диалогические основы организации гуманистически ориентированного педагогического взаимодействия, представлены психолого-педагогические модели изучения взаимодействия родителей и детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 132 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 28). - укp.

Висвітлено проблеми теорії педагогіки, дидактики, історії педагогіки, методики навчання, виховання, розвитку, трудової та графічної підготовки і профорієнтації дітей та учнівської молоді в закладах освіти. Розглянуто питання застосування методів активізації навчальної діяльності у процесі професійної підготовки вихователя. Розкрито теоретичні засади українознавчої роботи з дітьми. Проаналізовано аналітико-синтетичну діяльність молодших школярів на уроках читання. Викладено методику експериментального навчання орфографії, дидактичні основи вправ з орфографії у 5 - 7 класах. Описано систему навчальних задач обробки табличної інформації у процесі вивчення мови програмування Паскаль. Висвітлено педагогічні аспекти застосування сучасних інноваційних технологій в графічній підготовці студентів.

Освещены проблемы теории педагогики, дидактики, истории педагогики, методики обучения, воспитания, развития, трудовой и графической подготовки и профориентации детей и ученической молодежи в учебных заведениях. Рассмотрены вопросы применения методов активизации учебной деятельности в процессе профессиональной подготовки воспитателя. Раскрыты теоретические основы украиноведческой работы с детьми. Проанализирована аналитико-синтетическая деятельность младших школьников на уроках чтения. Изложены методика экспериментального обучения орфографии, дидактические основы упражнений по орфографии в 5 - 7 классах. Представлена система учебных задач обработки информации в процессе изучения языка программирования Паскаль. Освещены педагогические аспекты применения современных инновационных технологий в графической подготовке студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2003. - 144 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 27). - укp.

Розглянуто питання формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей старшого дошкільного віку, виховання в учнів молодшого шкільного віку позитивного ставлення до традицій та звичаїв українського народу. Проаналізовано систему роботи над текстом художнього твору у процесі формування у молодших школярів естетичної оцінки. Описано форми та методи професійно-консультаційної роботи зі старшокласниками у професійному навчальному закладі І та ІІ ступеня акредитації. Висвітлено розвиток креативних здібностей учнів у процесі навчання фізики, особливості професійної діяльності та підготовки вчителя математики. Розкрито дидактичні аспекти педагогічної культури вчителя у діяльності визначного українського педагога В.О.Сухомлинського.

Рассмотрены вопросы формирования гуманистической направленности общения детей старшего дошкольного возраста, воспитания у учеников младшего школьного возраста положительного отношения к традициям и обычаям украинского народа. Проанализирована система работы над текстом художественного произведения в процессе формирования у младших школьников эстетической оценки. Раскрыты формы и методы профессионально-консультационной работы со старшеклассниками в профессиональном учебном заведении І и ІІ степени аккредитации. Освещены развитие креативных способностей учеников в процессе обучения физике, особенности профессиональной деятельности и подготовки учителя математики. Раскрыты дидактические аспекты педагогической культуры учителя в деятельности известного украинского педагога В.А.Сухомлинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 106 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 31). - укp.

Розглянуто питання гуманістичного виховання дітей дошкільного віку, активізації пізнавальної діяльності дошкільників у процесі засвоєння лексики рідної мови. Проаналізовано особливості організації та педагогічного супроводження образотворчої діяльності на різних етапах художньо-творчого зростання особистості дитини. Описано самопрезентаційну складову педагогічної діяльності вихователя дитячого садка, методи і прийоми формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей дошкільного віку. Визначено компоненти культури управлінської діяльності керівника сучасного дошкільного навчального закладу, перспективність у формуванні мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку та учнів початкових класів.

Рассмотрены вопросы гуманистического воспитания детей дошкольного возраста, активизации познавательной деятельности дошкольников в процессе усвоения лексики родного языка. Проанализированы особенности организации и педагогического сопровождения изобразительной деятельности на разных этапах художественно-творческого роста личности ребенка. Освещена самопрезентационная составная педагогической деятельности воспитателя детского сада, представлены методы и приемы формирования гуманистической направленности общения детей дошкольного возраста. Определены компоненты культуры управленческой деятельности руководителя современного дошкольного учебного заведения, перспективность в формировании речевой компетенции детей дошкольного возраста и учеников начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Формування нової парадигми самосвідомості у психологічній науці / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 250 с. - (Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти: Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Сер. Психологія; Вип. 30). - укp.

Розглянуто проблему самореалізації особистості як соціального явища в системі "суспільство - індивід". Висвітлено аксіогенетичні етапи становлення Я-концепції, наведено структурно-змістовні характеристики професійної самосвідомості тренера-викладача. Проаналізовано вплив колективістської та індивідуалістської спрямованості на самосвідомість підлітків, значення педагогічних інновацій для морального розвитку та самосвідомості учнів. Описано механізми самооцінки старшокласників у контексті процесу їх науково-дослідницької діяльності, структуру формування професійної самосвідомості, особливості економічної самосвідомості суб'єктів соціального простору.

Рассмотрена проблема самореализации личности как социального явления в системе "общество - индивид". Освещены аксиогенетические этапы становления Я-концепции, приведены структурно-содержательные характеристики профессионального самосознания тренера-преподавателя. Проанализированы влияние коллективистской и индивидуалистской направленности на самосознание подростков, значение педагогических инноваций для морального развития и самосознания учеников. Описаны механизмы самооценки старшеклассников в контексте процесса их научно-исследовательской деятельности, структура формирования профессионального самосознания, особенности экономического самосознания субъектов социального пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2я54(4УКР)3 + Ч421.328я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2001. - 152 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 16). - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти вивчення візуального мислення. Розкрито психологічні засади формування у старших дошкільнят інтересу до пізнання природи. Розглянуто проблему психічної депривації у дитячому віці за умов сучасної соціальної ситуації. Проаналізовано вплив самооцінки школяра на ставлення до своєї навчальної діяльності. Наведено соціально-психологічну характеристику злочинної поведінки неповнолітніх. Запропоновано шляхи активізації навчально-виховного процесу у вузі. Описано особливості самовираження сучасних старшокласників. Досліджено особливості навчально-виховного процесу в церковнопарафіяльних школах Волині наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983я54(4Укр)3 + Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2001. - 174 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 17). - укp.

Висвітлено проблеми формування духовної культури учнів, стимулювання духовно-катарсичної активності вихованців, особистісно зорієнтованого виховання, педагогічного керівництва розвитком учнівського самоврядування, інноваційної діяльності позашкільних закладів, гармонізації духовних та матеріальних вимірів сьогодення, сімейно-шкільного виховання. Розглянуто питання науково-теоретичної підготовки вчителів, творчого використання досвіду В.О.Сухомлинського в сучасній сімейно-родинній та шкільній практиці. Проаналізовано різні системи та моделі навчання в історії школи, методику виховання та розвитку особистості у зарубіжній педагогіці, диференціацію навчального процесу у британських об'єднаних школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 177 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 18). - укp.

Проаналізовано формування комунікативних умінь молодших школярів. Описано лінгводидактичні основи уроку української мови в початкових класах. Висвітлено особливості літературного розвитку молодших школярів, психологічні особливості розвитку мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Розкрито концептуальні засади діагностики якості підготовки спеціалістів у вищій педагогічній школі, роль і зміст методичної підготовки фахівців з профорієнтаційної роботи. Розглянуто проблемний підхід до викладання психолого-педагогічних дисциплін у вищій школі. Охарактеризовано емпатійну педагогіку як важливий аспект проблеми гуманізації освіти.

Проанализировано формирование коммуникативных умений младших школьников. Описаны лингводидактические основы урока украинского языка в начальных классах. Освещены особенности литературного развития младших школьников, психологические особенности развития речевой деятельности детей старшего дошкольного возраста. Раскрыты концептуальные основы диагностики качества подготовки специалистов в высшей педагогической школе, роль и содержание методической подготовки специалистов с профориентационной работы. Рассмотрен проблемный подход к преподавания психолого-педагогических дисциплин в высшей школе. Охарактеризована эмпатийная педагогика как важный аспект проблемы гуманизации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 171 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 19). - укp.

Висвітлено питання історії дошкільної педагогіки, підготовки педагогічних кадрів, сучасні концепції дошкільного виховання. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності дітей до вивчення математики в школі, описано роль навчання математики в гуманізації дошкільної освіти. Проаналізовано вплив професійної діяльності музичного керівника на розвиток особистості дошкільника. Запропоновано аксіологічний підхід до проблем сучасного дошкільного виховання.

Освещены вопросы истории дошкольной педагогики, подготовки педагогических кадров, современные концепции дошкольного воспитания. Рассмотрены некоторые аспекты проблемы готовности детей к изучению математики в школе, описана роль обучения математике в гуманизации дошкольного образования. Проанализировано влияние профессиональной деятельности музыкального руководителя на развитие личности дошкольника. Предложен аксиологический подход к проблемам современного дошкольного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 145 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 21). - укp.

Розглянуто гуманістичне виховання як ціннісну взаємодію вихователя та дитини. Висвітлено актуальні проблеми педагогічної інноватики. Розкрито загальні засади спільної роботи дошкільного закладу та сім'ї з екологічного виховання. Описано особливості психологічних механізмів операціональної сфери візуального мислення. Запропоновано шляхи вдосконалення діагностики творчих можливостей дітей дошкільного віку. Проаналізовано роль української діаспори в національному вихованні підростаючого покоління.

Рассмотрено гуманистическое воспитание как ценностное взаимодействие воспитателя и ребенка. Освещены актуальные проблемы педагогической инноватики. Раскрыты общие основы совместной работы дошкольного заведения и семьи с экологического воспитания. Описаны особенности психологических механизмов операциональной сферы визуального мышления. Предложены пути усовершенствования диагностики творческих возможностей детей дошкольного возраста. Проанализирована роль украинской диаспоры в национальном воспитании подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання у закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2001. - 158 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 15). - укp.

Висвітлено пріоритети виховання сучасної вузівської молоді. Проаналізовано наукову спадщину К.Д.Ушинського щодо вирішення проблем мовної освіти школярів. Досліджено особливості становлення та розвитку жіночої освіти на Волині наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. за умов імперської політики царату. Розкрито сутність патріотизму як моральної якості особистості, його зміст і внутрішню структуру. Розглянуто ознаки особистісно-орієнтованого навчання. Описано технології валеологічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання у закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2001. - 152 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 14). - укp.

Висвітлено особливості розвитку педагогічної науки. Розглянуто завдання гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано психодіагностику міжособистісних відносин учнів молодшого шкільного віку засобами проективних методик. Розкрито зміст, форми та методи формування активної громадянської позиції школяра. Досліджено принципи дидактики математики та їх історичні корені. Описано методику вивчення табличного додавання та віднімання в чотирирічній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(54Укр)3 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 176 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 24). - укp.

Проаналізовано громадянське становлення свідомості та самосвідомості старшокласників у навчально-виховному процесі. Описано педагогічні технології управління виховним процесом у сучасній школі. Висвітлено проблеми виховання учнівської молоді в дусі толерантності. Розглянуто соціально-педагогічні умови модернізації змісту виховання учнів початкових класів загальноосвітніх шкіл на родинних традиціях українського народу, активні методи навчання і виховання у формуванні здорового способу життя школярів. Значну увагу приділено проблемі виховання духовності особистості в історії педагогіки.

Проанализировано гражданское становление сознания и самосознания старшеклассников в учебно-воспитательном процессе. Описаны педагогические технологии управления воспитательным процессом в современной школе. Освещены проблемы воспитания ученической молодежи в духе толерантности. Рассмотрены социально-педагогические условия модернизации содержания воспитания учеников начальных классов общеобразовательных школ на семейных традициях украинского народа, активные методы обучения и воспитания в формировании здравого способа жизни школьников. Значительное внимание уделено проблеме воспитания духовности личности в истории педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Зб. наук. пр / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 206 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту; Вип. 22). - укp.

Розглянуто питання професійного самовизначення підлітків за сучасних умов. Проаналізовано теоретичні основи мотивації школярів у їх професійному самовизначенні, формування професійних інтересів старшокласників у процесі факультативних занять. Розкрито теоретичні засади формування основ гігієнічної культури учнів у процесі трудової підготовки. Описано методологію та методи дослідження - соціально-професійного зростання молодих робітників - випускників ПТУ. Висвітлено особливості державної атестації випускників вищих педагогічних навчальних закладів освіти за умов ступеневої освіти.

Рассмотрены вопросы профессионального самоопределения подростков в современных условиях. Проанализированы теоретические основы мотивации школьников в их профессиональном самоопределении, формирования профессиональных интересов старшеклассников в процессе факультативных занятий. Раскрыты теоретические основы формирования основ гигиенической культуры учеников в процессе трудовой подготовки. Описаны методология и методы исследования - социально-профессионального возрастания молодых работников-выпускников ПТУ. Освещены особенности государственной аттестации выпускников высших педагогических учебных заведений в условиях ступенчатого образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч311.02я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : Зб. наук. пр. / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 180 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту; Вип. 23). - укp.

Розкрито філософсько-педагогічну сутність гуманістичного виховання, передумови та етапи становлення системи розвиваючого навчання, зокрема, в теорії та практиці німецької реформаторської педагогіки початку ХХ ст., проблему засвоєння лексики як розвиток розумової діяльності студентів. Визначено шляхи реалізації продуктивного навчання у системі підготовки майбутнього спеціаліста, підвищення ефективності навчального процесу. Описано дидактичні принципи вокального навчання студентів музично-педагогічних факультетів вищих закладів освіти. Проаналізовано розвиток пізнавальної активності молодших учнів на основі поєднання навчання з образотворчою діяльністю. Викладено теоретичні основи формування соціологічної культури молоді. Розглянуто проблему формування національної самосвідомості молоді у системі розвиваючого навчання.

Раскрыты философско-педагогическая сущность гуманистического воспитания, предпосылки и этапы становления системы развивающего обучения, в частности, в теории и практике немецкой реформаторской педагогики начала ХХ ст., проблема усвоения лексики как развитие умственной деятельности студентов. Определены пути реализации продуктивного обучения в системе подготовки будущего специалиста, повышения эффективности учебного процесса. Описаны дидактические принципы вокального обучения студентов музыкально-педагогических факультетов высших учебных заведений. Проанализировано развитие познавательной активности младших учеников на основе соединения обучения с изобразительной деятельностью. Изложены теоретические основы формирования социологической культуры молодежи. Рассмотрена проблема формирования национального самосознания молодежи в системе развивающего обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + ЮОя54(4УКр)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2003. - 171 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 26). - укp.

Висвітлено проблеми навчання та виховання молодших школярів, проаналізовано формування їх національної свідомості, розкрито теоретичні та практичні аспекти моделі розвитку креативного мовлення. Розглянуто питання реалізації лінгвістичного компонента у змісті навчання української мови в початкових класах. Описано психологічні особливості пізнавальних процесів молодшого школяра, організацію виховної роботи у сільських загальноосвітніх навчальних закладах.

Освещены проблемы обучения и воспитания младших школьников, проанализировано формирование их национального сознания, раскрыты теоретические и практические аспекты модели развития креативной речи. Рассмотрены вопросы реализации лингвистического компонента в содержании обучения украинского языка в начальных классах. Описаны психологические особенности познавательных процессов младшего школьника, организация воспитательной работы в сельских общеобразовательных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2003. - 196 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 25). - укp.

Проаналізовано роль соціокультурних чинників в українській ментальності. Розкрито психосоціальні фактори наркотичної залежності молоді. Описано психолого-педагогічні особливості конфліктів дошкільників з батьками у сім'ї. Висвітлено проблеми соціалізації молодших школярів, внутрішньоособистісного конфлікту в юнаків у ситуації соціальної депривації. Розглянуто педагогічні умови національного виховання дітей в сім'ї, питання історико-педагогічного краєзнавства у формуванні компетентності майбутніх вчителів, їх підготовки до соціально-педагогічної діяльності з молодшими школярами, громадянського виховання молоді на основі народознавства.

Проанализирована роль социокультурных факторов в украинской ментальности. Раскрыты психосоциальные факторы наркотической зависимости молодежи. Описаны психолого-педагогические особенности конфликтов дошкольников с родителями в семье. Освещены проблемы социализации младших школьников, внутриличноостного конфликта у юношей в ситуации социальной депривации. Рассмотрены педагогические условия национального воспитания детей в семье, вопросы историко-педагогического краеведения в формировании компетентности будущих учителей, их подготовки к социально-педагогической деятельности с младшими школьниками, гражданского воспитания молодежи на основе народоведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.02

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 149 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 30). - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні умови соціалізації особистості на основі теорій філософії екзистенціалізму та нестабільності І.Пригожина. Проаналізовано національні цінності як духовний аспект особистості, соціально-цінну діяльність як ефективний фактор формування особистості сучасного підлітка. Розкрито філософські витоки полікультурної освіти молоді у європейських країнах, внесок українських педагогів-музикантів в розробку теорії та методики музично-естетичного виховання школярів, педагогічні аспекти формування художньої культури учителів музики. Описано форми роботи вчителя початкових класів з підготовки молодших школярів до професійного самовизначення.

Рассмотрены психолого-педагогические условия социализации личности на основе теорий философии экзистенциализма и нестабильности И.Пригожина. Проанализированы национальные ценности как духовный аспект личности, социально-ценная деятельность как эффективный фактор формирования личности современного подростка. Раскрыты философские истоки поликультурного образования молодежи в европейских странах, вклад украинских педагогов-музыкантов в разработку теории и методики музыкально-эстетического воспитания школьников, педагогические аспекты формирования художественной культуры учителей музыки. Представлены формы работы учителя начальных классов по подготовке младших школьников к профессиональному самоопределению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського