Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Романишин С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Загородній А. Г. 
Оподаткування доходів нерезидентів : Конспект лекцій з курсу "Податк. система" для студ. напрямку "Економіка і п-во" / А. Г. Загородній, С. Б. Романишин; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2000. - 52 c. - укp.

Розглянуто питання оподаткування доходів нерезидентів, зокрема, пасивних доходів, доходів від операцій з цінними паперами, а також пере- та страхування доходів, одержаних від операцій з об'єктами нерухомості, інших доходів юридичних осіб. Висвітлено особливості оподаткування доходів від спільної інвестиційної діяльності, а також іноземних громадян, одержуваних на території України.

Рассмотрены вопросы налогообложения доходов нерезидентов, в частности, пассивных доходов, доходов от операций с ценными бумагами, а также пере- и страхования доходов, полученных от операций с объектами недвижимости. Освещены особенности налогообложения доходов от совместной инвестиционной деятельности, а также иностранных граждан, полученных на территории Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузьмін О. Є. 
Рекламна стратегія підприємства : монографія / О. Є. Кузьмін, С. Б. Романишин, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 168 c. - Бібліогр.: с. 152-166. - укp.

Розглянуто сутність і види рекламної діяльності підприємства, описано її загальну модель, показано переваги та недоліки на мікро- та макрорівнях. Розкрито роль рекламної стратегії у системі управління підприємством, визначено фактори, що впливають на її формування. Висвітлено еволюцію, сучасний стан і перспективи розвитку рекламного ринку України, наведено результати дослідження ставлення до реклами вітчизняних споживачів. Проаналізовано особливості формування рекламних стратегій на українських підприємствах у порівнянні з підприємствами країн з розвиненою ринковою економікою. Розкрито специфіку розробки міжнародних рекламних стратегій. Розглянуто методичні підходи щодо визначення витрат на рекламну діяльність підприємства. Описано процес формування його рекламної стратегії, зокрема, розробки творчої стратегії та медіастратегії. Запропоновано методи оцінювання ефективності рекламної стратегії підприємства, висвітлено питання її координації з іншими елементами комплексів комунікацій і маркетингу.

Рассмотрены сущность и виды рекламной деятельности предприятия, описана ее общая модель, показаны преимущества и недостатки на микро- и макроуровнях. Раскрыта роль рекламной стратегии в системе управления предприятием, определены факторы, влияющие на ее формирование. Освещены эволюция, современное состяоине и перспективы развития рекламного рынка Украины, изложены результаты исследования отношения к рекламе отечественных потребителей. Проанализированы особенности формирования рекламных стратегий на украинских предприятиях в сравнении с предприятиями стран с развитой рыночной экономикой. Раскрыта специфика разработки международных рекламных стратегий. Рассмотрены методически подходы к определению затрат на рекламную деятельность предприятия. Описан процесс формирования его рекламной стратегии, в частности, разработки творческой стратегии и медиастратегии. Приведены методы оценивания эффективности рекламной стратегии предприятия, освещены вопросы ее координации с другими элементами комплексов коммуникаций и маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горбаль Н. І. 
Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 39-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття "стратегія маркетингу" та "рекламна стратегія", описано особливості рекламної діяльності у системі маркетингу підприємства (МП), а також особливості формування рекламної стратегії у загальній системі МП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романишин С. Б. 
Формування рекламної стратегії за методикою оцінки доцільності капіталовкладень / С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 533. - С. 76-79. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглядаючи рекламу як один із видів капіталовкладень підприємства, запропоновано вибирати оптимальну рекламну стратегію для товару оцінюванням імовірного очікуваного прибутку від різних альтернативних стратегій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романишин С. Б. 
Формування рекламної стратегії підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук / С. Б. Романишин; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 22 c. - укp.

Висвітлено проблему розробки методичних і прикладних засад формування рекламної стратегії (РС) підприємства з урахуванням особливостей ринкових перетворень в Україні. На підставі узагальнення літературних джерел уточнено суть понять рекламної стратегії, стратегії маркетингу, творчої стратегії реклами, медіастратегії, ефекту рекламної діяльності. Запропоновано модель процесу формування РС підприємства, відмінною особливостю якого є системність і послідовність, грунтування РС на корпоративній, маркетинговій і комунікативній стратегіях, бізнес-стратегії підприємства, її узгодження зі стратегіями інших елементів комплексів комунікацій і маркетингу. Наведено методичні підходи щодо формування рекламного бюджету на засадах застосування системи основних (елементарних, розрахункових, експериментальних і математичних) методів визначення рекламних витрат. Описано метод формування рекламної медіастратегії, за яким реклама розглядається винятково як джерело інформації, оптимальний її обсяг для споживача досягається за умов рівності граничної корисності реклами для нього його граничним витратам на одержання рекламної інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ярошевич Н. Б. 
Підприємництво і менеджмент : навч. посіб. / Н. Б. Ярошевич, Т. В. Мирончук, С. Б. Романишин, І. С. Процик; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 237 c. - Бібліогр.: с. 228-237. - укp.

Розглянуто сутність, види, організаційно-правові форми ведення підприємницької діяльності в Україні. Охарактеризовано витрати та ресурсне забезпечення виробничо-господарської діяльності підприємств. Розкрито особливості бухгалтерського обліку, аналізу q оподаткування підприємницької діяльності. Увагу приділено значенню, функціям і методам менеджменту, класифікації управлінських рішень, інформаційному забезпеченню управління, стилям керівництва, документообігу на підприємстві.

Рассмотрены сущность, виды, организационно-правовые формы ведения предпринимательской деятельности в Украине. Охарактеризованы затраты и ресурсное обеспечение производственно-хозяйственной деятельности предприятий. Раскрыты особенности бухгалтерского учета, анализа и налогообложения предпринимательской деятельности. Уделено внимание значению, функциям и методам менеджмента, классификации управленческих решений, информационному обеспечению управления, стилям руководства, документообороту на предприятии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33 я73 + У010.321 я73 + У052.9(4УКР)229.19 я73 + У053.9(4УКР)291.9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Горбаль Н. І. 
Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємства / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 179-183. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано становлення систем управління конкурентоспроможністю (КСП) підприємств, зокрема на базі чотирьох парадигм Р. Пейса і Е. Стефана, та описано його особливості в країнах з розвиненою ринковою економікою та в соціалістичних країнах. Досліджено особливості існуючих на сьогодні підходів до управління КСП в США, Японії, Західній Європі та Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-13-21 + У9(4УКР)290-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крак Ю. В. 
Узагальнені граматичні конструкції для автоматизованого перекладу з української мови на українську жестову мову / Ю. В. Крак, О. В. Бармак, С. О. Романишин // Искусств. интеллект. - 2011. - № 3. - С. 136-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему побудови системи автоматизованого перекладу з української мови на українську жестову мову. Запропоновано інформаційну технологію, що дозволяє побудувати таку систему. Основна ідея полягає у створенні механізму узагальнених граматичних конструкцій простих речень української та жестової мов. Одержані узагальнені конструкції пов'язані між собою зв'язками, які дозволяють робити переклад, не гублячи при цьому сенс тексту. Проведено експериментальне дослідження на множині слів та жестів в об'ємі початкових класів спеціальних шкіл для дітей з вадами слуху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-77 + З970.661 + Ш189.9:411.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горбаль Н. І. 
Еволюція та сучасні тенденції маркетингу / Н. І. Горбаль, О. В. Гошовська, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 18-23. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано еволюцію маркетингу, сучасні його тенденції. Серед тенденцій 2012 р. виділено: пріоритетність цифрових каналів, децентралізацію соціальних медіа, індивідуалізацію, мобільність, інновативність, пріоритетність споживачів. Наведено результати досліджень практики використання маркетингу в Україні у порівнянні з країнами з розвиненою ринковою економікою.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.11 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мартинюк І. І. 
Міжнародна агропромислова інтеграція / І. І. Мартинюк, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 776. - С. 369-373. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади міжнародної агропромислової інтеграції та визначено її вплив на економічну ефективність у сучасному виробництві продуктів харчування. Показано роль економічної та агропромислової інтеграції України для досягнення продовольчої безпеки, зростання виробництва високоякісної агропромислової продукції та розширення ринків її збуту, а також захист економічних інтересів під час здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто передумови розвитку міжнародних інтеграційних процесів, що реалізуються через послідовне правове закріплення п'яти етапів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)832.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горбаль Н. І. 
Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків / Н. І. Горбаль, С. Б. Романишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 778. - С. 147-151. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено тенденції та надано прогнози розвитку світового та вітчизняного ринків реклами, що відновлюються після кризового періоду швидкими темпами. За прогнозами обсяг світового ринку ймовірно виросте на 3,5 % в 2013 р., а вітчизняного - на 10,9 %. Найбільшими рекламними ринками визнано США, Японію та Китай. Ринок реклами в Україні, що фактично сформувався лише у 1991 р., розвивається надзвичайно швидко, його обсяг за цей час зріс практично в 700 разів - із 1,5 млн дол. до 1 млрд дол. у 2012 р. І за оцінками експертів рекламно-комунікаційний ринок України в 2013 р. досягне 15 млрд 466 млн грн.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Крак Ю. В. 
Автоматизований переклад з української мови на українську жестову мову: алгоритмічна реалізація / Ю. В. Крак, О. В. Бармак, С. О. Романишин, А. В. Ізотов // Пробл. програмув.. - 2014. - № 2/3 (спец. вип.). - С. 285-294. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано алгоритмічну реалізацію інформаційної технології для перекладу з української мови на жестову мову. Побудовано інфологічні моделі словників української та жестової мов, пов'язані узагальнені граматичні конструкції для забезпечення автоматизованого перекладу. Наведено експериментальні результати для перевірки ефективності запропонованої інформаційної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.661

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крак Ю. В. 
Метод обобщенных грамматических конструкций для автоматизированного перевода текстовой информации в жестовые аналоги / Ю. В. Крак, А. В. Бармак, С. А. Романишин // Кибернетика и систем. анализ. - 2014. - 50, № 1. - С. 130-138. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Описан подход к решению проблемы перевода с вербального на жестовый язык глухих людей. Для обеспечения перевода построены обобщенные грамматические конструкции на основании корпуса предложений, используемых людьми с недостатками слуха при обычном общении. Рассмотрены практическая реализация инфологических моделей для словарей флективного и жестового языков для работы с данными конструкциями и алгоритм перевода. Получено экспериментальное подтверждение эффективности предложенного подхода на базе украинского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.620 + Ш189.9:411.4-910.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кузьмін О. Є. 
Менеджмент за допомогою графічно-логічних засобів : [навч. посіб.] / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник, І. С. Процик, С. Б. Романишин, Р. З. Дарміць; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. - 191 c. - (Дистанц. навчання; № 64). - Бібліогр.: с. 185-186 - укp.

Висвітлено історичні етапи розвитку науки про менеджмент. Розглянуто планування, організування та мотивування як загальну функцію менеджменту. Наведено методи менеджменту. Приділено увагу управлінським рішенням. Подано інформацію про комунікації у менеджменті. Розкрито сутність і основні засади керівництва та лідерства. Надано відомості про організаційні зміни та ефективність менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Романишин С. С. 
Клініко-патогенетичні особливості перебігу генералізованого пародонтиту під впливом зинаксину / С. С. Романишин, В. І. Герелюк, О. П. Кобрин, Н. І. Кукурудз, Л. І. Курбатова, Н. М. Павелко, Г. С. Кропельницька // Буков. мед. вісн.. - 2014. - 18, № 3. - С. 128-131. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У результаті проведеного комплексного клінічно-лабораторного дослідження встановлено патогенетичну роль дисбалансу цитокінів у формуванні патологічного процесу в тканинах пародонта. Кореляційний аналіз вмісту цитокінів у ясенній і ротовій рідинах хворих на генералізований пародонтит і даних клінічних показників стану тканин пародонта показав, що між прозапальними цитокінами і клінічними показниками існує сильний прямий зв'язок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.210.122-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Романишин С. С. 
Дослідження клінічних особливостей перебігу генералізованого пародонтиту в ранні та віддалені терміни під впливом зинаксину / С. С. Романишин // Архів клініч. медицини. - 2014. - № 2. - С. 101-103. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено вивчення динаміки клінічних показників у хворих із патологією пародонта під впливом комплексного лікування з використанням препарату зинаксин у ранні та віддалені терміни. Обстежено 63 хворих на генералізований пародонтит (хронічний перебіг) та 22 особи з клінічно здоровим пародонтом. Проведено оцінку ступеня розвитку обстеження та інструментально-індексної оцінки (індексів РМА, кровоточивості, глибини пародонтальної кишені, Рамфьорда, гігієни Грін-Вермільйона, еміграції лейкоцитів та ін.). Встановлено, що раціональні місцеві втручання в поєднанні з протизапальною терапією з використанням зинаксину в хворих на генералізований пародонтит I ступеня (хронічний перебіг) призводять до зникнення клінічних ознак запального процесу в тканинах пародонта в короткий термін і запобігає виникненню рецидивів запалення, що демонструє високий терапевтичний ефект запропонованого способу лікування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Романишин С. С. 
Динаміка клінічних показників у хворих на генералізований пародонтит II ступеня в ранні та віддалені терміни під впливом зинаксину / С. С. Романишин // Галиц. лікар. вісн.. - 2014. - 21, № 3. - С. 65-68. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Важливу роль під час дослідження ефективності лікування хворих на генералізований пародонтит (ГП) відіграє інструментально-індексна оцінка стану тканин пародонта, яка надає змогу в різні терміни прослідкувати динаміку застосованих методів терапії та у разі потреби скорегувати призначене лікування. Мета дослідження - вивчення динаміки клінічних показників у хворих із патологією пародонта під впливом комплексного лікування з використанням препарату зинаксин у ранні та віддалені терміни. Обстежено 48 хворих на ГП II ступеня (хронічний перебіг). Проведено оцінку ступеня розвитку патологічного процесу тканин пародонта та складено уявлення про реальну картину захворювання на основі клінічного обстеження та інструментально-індексної оцінки (індексів РМА, кровоточивості, глибини пародонтальної кишені, Рамфьорда, гігієни Грін-Вермільйона, еміграції лейкоцитів та ін.). Ретельне клінічне обстеження надає змогу скласти повноцінну картину захворювання у хворих із різним ступенем перебігу та врахувати особливості диференційованого підходу до кожного пацієнта. У результаті проведених досліджень встановлено, що раціональні місцеві втручання в поєднанні з протизапальною терапією на основі зинаксину в хворих на ГП II ступеня (хронічний перебіг) призводять до зникнення клінічних ознак запального процесу в тканинах пародонта в короткий термін і запобігає виникненню рецидивів запалення, що доводить високий терапевтичний ефект запропонованого способу лікування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.210.122-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бармак О. В. 
Реалізація інформаційної технології автоматизованого перекладу з флективних мов на жестову мову / О. В. Бармак, С. О. Романишин // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2013. - № 5. - С. 134-142. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Описано алгоритмічну реалізацію інформаційної технології перекладу з флективних вербальних мов на жестову мову. На прикладі української мови побудовано інфологічні моделі словників української та жестової мов, пов'язано узагальнені граматичні конструкції для забезпечення автоматизованого перекладу. Наведено експериментальні результати для перевірки ефективності запропонованої інформаційної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.661

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Романишин С. С. 
Формування комунікативної толерантності у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів / С. С. Романишин // Галиц. лікар. вісн.. - 2014. - 21, № 4. - С. 92-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на важливості такої професійної якості майбутнього лікаря-стоматолога, як комунікативна толерантність. З'ясовано суть цього поняття, різні сторони його вияву в професійній діяльності медика. Зроблено висновок щодо доцільності використання комплексу заходів із метою формування комунікативної компетентності студентів у вищих медичних навчальних закладах. Досвід роботи авторів свідчить про те, що найбільш ефективними методами для розвитку такої характеристики, як комунікативна толерантність лікаря, у процесі навчальної роботи є інтерактивні методи. У своїй практиці роботи зі студентами найбільш часто використано такі інтерактивні методи, як робота в парах і групах. Ці методи можна використовувати з метою діагностики знань та вмінь, які вже мать студенти, для засвоєння нових знань і перевірки володіння ними, розвитку професійних комунікативних умінь і навичок. Робота в парах і групах надає змогу усім студентам навчитись критично мислити, висловлювати свої думки, доводити їх слушність, обмінюватися ідеями, аналізувати проблеми, спільно знаходити відповіді на запитання викладача, аналізувати й обговорювати відповіді товаришів, адекватно оцінювати їх, використовувати та застоювати правила культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Романишин С. О. 
Інформаційна технологія автоматизованого перекладу з флективних мов на жестову мову : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / С. О. Романишин; НАН України, Ін-т кібернетики ім. В.М. Глушкова. - Київ, 2014. - 24 c. - укp.

Розроблено інформаційну технологію для реалізації автоматизованого перекладу з флективних мов на жестову мову з метою створення нових комп'ютерних систем навчання та комунікації для людей з вадами слуху. Вдосконалено моделі подання словників флективних і жестових мов, що надало змогу значно зменшити обсяг пам'яті, необхідний для зберігання словників. Вперше розроблено механізм подання відношень між словами флективних мов та жестами жестових мов, на основі цього приведено у відповідність слова української мови з жестами, що їх означають. Вперше розроблено механізм подання узагальнених граматичних конструкцій перекладу з флективних мов на жестову мову, що дало змогу, визначивши граматичну структуру вхідного речення, знайти відповідну структуру жестового речення для перекладу. Вперше розроблено інформаційну технологію для здійснення автоматизованого перекладу з флективних мов на жестову мову, щоб реалізувати систему автоматизованого перекладу з можливістю постійного розширення та покращання якості перекладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.661 + Ш111.2 + Ш189.9-77 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412197 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського