Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=MANAGEMENT AND ENTREPRENEURSHIP IN UKRAINE: THE STAGES OF FORMATION AND PROBLEMS OF DEVELOPMENT - 2020 - Т. 2 - № 2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Адамів М. Є. 
Теоретико-прикладні засади антисипативного контролювання на підприємствах / М. Є. Адамів // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 1-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність здійснення антисипативного контролювання на підприємствах за сучасних умов функціонування. На підставі отриманих результатів дослідження уточнено сутність антисипативного контролювання діяльності підприємства та розкрито його функціональне призначення у системі антисипативного управління. Розроблено уніфіковану послідовність реалізації антисипативного контролювання на підприємствах та обгрунтовано змістове наповнення кожного її етапу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Balyk U. O. 
Comparison of predictive validity of a focus group and cognitive marketing methods = Порівняння прогностичної валідності методів фокус-груп та когнітивного маркетингу / U. O. Balyk, M. V. Kolisnyk // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 9-18. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Розкрито актуальність та особливості застосування методів нейромаркетингу для успішного ведення бізнесу. Висвітлено можливості методу фокус-груп і сучасних досягнень когнітивного нейромаркетингу. На прикладі дегустації споживачами продуктів харчування проведено порівняльне оцінювання прогностичної валідності класичного методу маркетингу - фокус-груп і новітніх методів когнітивного нейромаркетингу. Зокрема за допомогою використання методів когнітивного нейромаркетингу здійснено аналіз когнітивних та емоційних показників (страх, взаємодія, інтерес, хвилювання, концентрація, релаксація) учасників тестування, які отримано під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку продуктів харчування. Це надало можливість зробити висновки за гендерними відмінностями про кожен з етапів взаємодії досліджуваних із продуктами харчування (зовнішній вигляд, запах, смак, післясмак). Використовуючи методи когнітивного нейромаркетингу та методи фокус-груп, проаналізовано показники учасників тестування, пов'язані з безпосереднім процесом дегустації (перебування їжі у ротовій порожнині). Внаслідок проведення нейромаркетингового дослідження отримано великий масив даних про динаміку когнітивно-емоційних показників під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку учасників тестування. Нейромаркетингове дослідження вдвічі менше забирає часу, але потребує відповідного обладнання, програмного забезпечення та навичок. На основі результатів дослідження отримано інформацію за гендерними відмінностями про значущість смакових властивостей продуктів харчування, їх слабкі сторони та можливості покращати властивості продуктів харчування. За допомогою використання методу фокус-груп досліджено вплив гендеру у групі на результати дослідження. Інтегральні дані щодо застосування двох методів надають майже однакові результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Другов О. О. 
Формування засад менеджменту освітньої еміграції в Україні / О. О. Другов, В. Т. Другова // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 19-24. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання освітньої еміграції українців - виїзду на навчання за кордон для навчання у ЗВО. Досліджено позитивні та негативні аспекти цього явища. Приділено увагу наслідкам для економіки та системи вищої освіти України. Досліджено статистичні дані виїзду українців за кордон на навчанн;, визначено фактори, що на це впливають. Оцінено явище української освітньої еміграції на тлі освітньої еміграції у світі. Запропоновано розроблення засад менеджменту освітньої еміграції, для мінімізації негативних її наслідків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 + Ч33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Завербний А. С. 
Проблеми та перспективи застосування корпоративних технологій управління підприємств в умовах євроінтегрування / А. С. Завербний // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 25-34. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Охарактеризовано особливості та перспективи застосування корпоративних технологій управління підприємств за умов євроінтегрування. Систематизовано етапи становлення та розвитку автоматизованих інформаційних систем управління підприємств. Наведено характеристику та способи застосування автоматизованих інформаційних систем управління операційною діяльністю підприємств за рівнями управління. Систематизовано особливості запровадження корпоративних інформаційних систем українськими підприємствами за умов євроінтегрування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бортнікова М. Г. 
Концептуальні засади здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів / М. Г. Бортнікова, Н. Я. Петришин, Ю. Л. Чиркова // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 35-42. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито особливості здійснення медіації в Україні. Висвітлено підходи до визначення сутності поняття "медіація". Виокремлено та систематизовано основні принципи здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів. Сформовано комплексну типологію видів медіації за сукупністю характерних ознак. Побудовано технологію здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів. Охарактеризовано основні функції медіації. Наведено переваги та можливості для України від упровадження інституту медіації в практику вирішення суперечок за умов здійснення зовнішньоекономічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8 + Х839(4УКР)212.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваль З. О. 
Оцінювання ефективності стратегії підприємства методами сценарного аналізу / З. О. Коваль // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 43-52. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розроблено механізм оцінювання ефективності стратегії, що на відміну від існуючих надасть змогу врахувати множинний характер їх формування. Запропоновано до застосування матрицю вибору стратегії за допомогою застосування методик сценарного аналізу, що передбачає багато- та моноваріантний підходи до формування стратегій, а також методику, що надає змогу отримати об'єктивну оцінку ефективності стратегії врахуванням сценаріїв розвитку підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Косар Н. С. 
Дослідження конкурентоспроможності закладів вищої освіти: сутність та диференційований підхід до визначення / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, Т. А. Сулим // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 53-62. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На підставі проведеного аналізу визначено сутність терміну "конкурентоспроможність закладу вищої освіти" (КС ЗВО) на ринку та його головні ознаки. З використанням результатів опитування споживачів, аналізу нормативних документів, що регулюють освітню діяльність та іншої вторинної маркетингової інформації надано основні показники оцінки КС ЗВО для споживачів освітніх послуг, системи вищої освіти та суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-13 + Ч484(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Передало Х. С. 
Роль емоційного інтелекту у системі основних компетенцій менеджера / Х. С. Передало // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 63-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сутність емоційного інтелекту, зокрема трактування даної категорії основними її дослідниками, модель емоційного інтелекту, що відображає його складові, сфери застосування та сфери впливу ("я", "ти" та "ми"). Вказано на відмінність між поняттями "компетенція" та "компетентність", а також на місце емоційного інтелекту чи компетентності у системі інших ключових компетенцій сучасного менеджера. Відображено взаємозв'язок між емоційним інтелектом та іншими навичками управлінця. Наведено поради щодо розвитку емоційного інтелекту менеджера, базуючись на його класифікації, що одночасно відображає рівень його зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Подра О. П. 
Теоретико-методичні засади управління ризиками страхових компаній / О. П. Подра, Н. Я. Петришин // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 70-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено основі теоретичні та методичні засади управління ризиками страхових компаній в Україні. Досліджено динаміку та особливості розвитку страхового ринку, визначені основні тенденції. Проаналізовано етапи формування комплексних страхових систем управління ризиками; встановлено, що система управління ризиками страхових організацій передбачає ідентифікацію та специфікацію ризиків, визначення цілей і методів управління ризиками, формування і розвиток операційної системи управління ризиками. Здійснено аналіз інноваційних методів управління ризиками, заснованих на використанні EVA та RAROC показників, та проведено порівняльний аналіз і визначено переваги та недоліки деяких методів аналізу ризиків страхових компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.71-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Hadrian P. 
The possibilities of using audit as a tool of marketing control: the case of a Polish and Ukrainian company = Можливості використання аудиту як інструменту маркетингового контролю: на прикладі польського та українського підприємств / P. Hadrian, O. Stets // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 79-91. - Бібліогр.: 41 назв. - англ.

Розглянуто питання маркетингового контролю. Мета роботи - показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. Як відправну точку для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит. Як приклад можливості належної практики використання аудиту в управлінні бізнесом маркетингова компанія описує діяльність, яка здійснюється в Польщі (Grupa Azoty SA) та Україні (ПрАТ "Тернопільський молокозавод"). Дієва система контролю визнана одним із гарантів ефективності управлінських завдань, які виконуються як частина кожної функції в організації, в т.ч. маркетингової. Контроль маркетингу вказує на різний ступінь використання, ефективності та результативності, тим самим визначаючи необхідність розподілу ресурсів, підключення різних видів діяльності, змінюючи обсяг та інтенсивність діяльності, стаючи таким чином одним із ключових факторів, що визначають рівень ефективності управління маркетингом. Це викликає інтерес до цього питання як теоретично, так і практично. Потреба та важливість, підкреслені в публікаціях щодо управління маркетингом, проведенню стратегічного контролю, спонукало провести дослідження, присвячені використанню маркетингового аудиту на практиці - один із значних інструментів для цього - рівень контролю. Мета дослідження - навести практику використання аудиту в маркетинговому контролі на прикладі двох компаній - Grupa Azoty SA та ПрАТ "Тернопільський молокозавод". Дослідження базується на теоретичних концепціях використання аудиту маркетингу, який можна трактувати як модельний погляд (хоча безпосередньо, ці пропозиції не розглядали як моделі). Для того, щоб описати ці концепції, базувалися на методі систематичного аналізу наукових баз даних Scopus, Web of Science та Ebsco.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4ПОЛ)829.0-211.1 + У052.9(4УКР)829.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яновська В. П. 
Особливості формування стратегії розвитку національних автотранспортних перевізників / В. П. Яновська, Г. В. Кириченко // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 92-108. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розвиток підприємств автомобільного транспорту знаходиться в колі інтересів багатьох стейкхолдерів, тому вивчення теоретичних, методологічних і прикладних питань формування стратегії є надзвичайно актуальним. Мета роботи - дослідження загальних макроекономічних трендів на ринку вантажоперевезень і систематизація теоретичних підходів у контексті виявлення специфічних галузевих стратегій. Методологічною основою є проведення кількісного та якісного аналізу стратегічних можливостей автотранспортних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Адамів М. Є. 
Ключові тенденції розвитку митних систем в умовах глобалізації та європейської інтеграції / М. Є. Адамів, Д. Є. Левочко // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 109-118. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено вплив глобалізаційних та євроінтеграційних процесів на формування, функціонування та розвиток митних систем різних країн світу. Ідентифіковано та проаналізовано сучасні та перспективні тенденції розвитку митних органів у глобальному та зокрема європейському середовищі. На підставі отриманих результатів дослідження обгрунтовано уніфіковане функціональне призначення митних органів у контексті формування єдиного митного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-182-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Карпій О. П. 
Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача / О. П. Карпій, Н. Р. Струк // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 119-126. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих і неконтрольованих із боку підприємства, на поведінку споживача. Розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Наведено структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини. Охарактеризовано вигоду від використання програм лояльності більшості автозаправних комплексів. Аргументовано необхідність використання сувенірної реклами на автозаправних комплексах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Oleskiv I. 
Logistic regression as instrument for analyzing influence of remmitances on economic growth = Логістична регресія як інструмент аналізування впливу переказів на економічне зростання / I. Oleskiv, D. Mirzoieva // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 127-132. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Досліджено вплив грошових переказів на економічне зростання в Україні, оскільки їх обсяг зростає щороку та досягнув близько 11 % ВВП України, що своєю чергою може впливати на національну економіку. Аналіз літературних джерел продемонстрував, що вплив переказів на економіку може бути як позитивним, так і негативним, залежно від макроекономічних параметрів. Оскільки Україна є країною з перехідною економікою, результати дослідження можуть значно доповнити дану наукову дискусію. Через складнощі прогнозування конкретного рівня економічного зростання застосовано логістичну регресію, яка демонструватиме лише ймовірність зростання економіки України. Її побудову здійснено за допомогою оцінювання лінійної регресії методом МНК та оптимізацією її параметрів для досягнення найбільшої сумарної точності моделі. Обсяги споживання, експорту та імпорту були включені до логістичної моделі як змінні, які формують ВВП та є внутрішніми факторами, а перекази як зовнішня змінна. Відповідно, результати засвідчили наявність позитивного регресійного зв'язку між переказами та імпортом і зростанням ВВП, а кінцеве споживання та експорт навпаки. Діагностика моделі за допомого псевдо коефіцієнта детермінації засвідчила достатню для такого виду моделей адекватність на рівні 60 %. Графічний тест підтвердив адекватність моделі. Для моделювання впливу зміни рівня переказів на економічне зростання України було збільшено та зменшено їх рівень до величини максимум одного стандартного відхилення: на 1, 2 і 3 % відповідно. Таким чином, лише зростання рівня переказів на 2 % призводить до економічного зростання за всіх інших рівних умов. У результаті регулювання, яке може призвести до зменшення рівня переказів, може потенційно сприяти зменшенню величини економічного зростання економіки України через зростання частки тіньового сектору національної економіки, зменшення попиту на вітчизняні товари тощо. Перспективами даного дослідження є його розширення у напрямі вивчення механізму впливу переказів на ВВП України та інших факторів впливу як на перекази, так і на економічне зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.6 + У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Подра О. О. 
Інноваційний розвиток та людський капітал України: тенденції, проблеми та перспективи / О. О. Подра // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 133-144. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено сучасний стан науково-технічної та інноваційної діяльності в Україні на підставі аналізу міжнародних рейтингів і вітчизняних інформаційних джерел; виявлено основні проблеми, що перешкоджають інноваційному розвитку України та людського капіталу; проаналізовано розроблені методичні підходи щодо прогнозування еволюції кадрового потенціалу вітчизняної науки на наступні десятиліття. За результатами проведеного дослідження встановлено, що в Україні спостерігаються негативні тенденції розвитку науки, що спричинені значним скороченням обсягів фінансування, падінням престижності наукової праці у суспільстві, значними обсягами еміграції перспективних висококваліфікованих науковців унаслідок недостатнього матеріального стимулювання, фізичним і моральним зношенням науково-технічної бази, відсутністю стратегії інноваційного розвитку, підтримки та розуміння з боку уряду, недосконалістю нормативно-правового регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55 + У9(4УКР)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Терлецька В. О. 
Особливості побудови і функціонування венчурних структур / В. О. Терлецька // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 145-153. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано генез термінів "структура" та "мережа", а також "бізнес-структура", "бізнес-мережа", "підприємницька мережа" та "структура бізнесу". Виявлено як ототоження вказаних понять, так і розбіжності між поняттями. Узагальнюючи погляди науковців, аргументовано розрізняти поняття "структура" та "мережа", а також терміни "бізнес-структура", "бізнес-мережа" та "структура бізнесу". Сформовано вимоги до формування бізнес-структури. Визначено походження терміна "венчур", а також розкрито та наведено сутність поняття "венчурні бізнес-структури". Відображено роль і значення венчурних бізнес-структур в умовах активізації інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Харчук В. Ю. 
Генезис поняття "гармонійний розвиток суб'єктів господарювання" / В. Ю. Харчук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 154-168. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Розглянуто міжнародні та вітчизняні підходи до перекладу та трактування понять "sustainable development" і "business sustainability". На основі систематизації підходів українських науковців до трактування "sustainable development", здійснено порівняльний аналіз запропонованих трактувань. Обгрунтовано доцільність впровадження категорії "гармонійний розвиток", коли мова йде про адаптацію концепції "sustainable development" на рівні суб'єктів господарювання та запропоновано авторське визначення даної категорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Двуліт З. П. 
Вплив СOVID-19 на ринок вантажних залізничних перевезень / З. П. Двуліт, І. А. Данилюк // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 169-180. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто проблему впливу пандемії, спричиненої СOVID-19 на ринок вантажних залізничних перевезень. Проаналізовано за показниками обсягів перевезень і вантажообігу: діяльність всіх видів транспорту, залізниць України впродовж січня-липня 2019 - 2020 рр.; їх структуру за напрямами (транзитні, імпортні, експортні, внутрішні) за I півріччя 2019 - 2020 рр. Виокремлено фактори впливу на стан і зміну цих показників для АТ "Укрзалізниця". Запропоновано заходи щодо зменшення негативного впливу різних факторів на стан і розвиток ринку вантажних залізничних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Двуліт З. П. 
Сучасні тенденції ціноутворення золота в умовах пандемії COVID-19 / З. П. Двуліт, А. Б. Омелянчук // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 181-188. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано динаміку дохідності золота на світовому ринку за період 2010 - 2020 рр. Розглянуто обсяги попиту на дорогоцінний метал за різними секторами ринку за II квартал 2019 - 2020 рр. і визначено чинники впливу на ціноутворення золота. Виокремлено переваги золота для інвесторів на противагу нестабільним валютам і цінним паперам під час кризи внаслідок епідемії COVID-19. Проаналізовано обсяги золотовалютних резервів України з кінця 2019 р. по вересень 2020 р. Зроблено висновки щодо основних тенденцій ціноутворення золота за умов пандемії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У526.229

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Найчук-Хрущ М. Б. 
Дослідження практики зниження ризиків міжнародного трансферу технологій в умовах загострення конкурентної боротьби / М. Б. Найчук-Хрущ, А. Ю. Волошина // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - 2, № 2. - С. 189-203. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Досліджено практичний досвід участі вітчизняних підприємств у міжнародному трансфері технологій на прикладі вітчизняної компанії ТзОВ "Плутон ІС". Компанія здійснює розробку комплексних високотехнологічних рішень у сфері енергетичної галузі, активно займається трансфером власних технологій закордон. Наведено дослідження та рекомендації щодо оптимізації процесу міжнародного трансферу технологій через зниження ризиків та усунення загроз такого процесу шляхом комбінування різних інструментів захисту технологічних рішень і механізмів просування на зовнішній ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-55 + У9(4УКР)305.70-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського