Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ADVANCED EDUCATION - 2014 - ВИП. 1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Глінка Н. В. 
Семантико-стилістичні особливості англомовних текстів публіцистичного стилю / Н. В. Глінка, О. В. Єськін // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 6-12. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто семантико-стилістичні реалії сучасної англомовної публіцистики, стисло перераховано основні риси й особливості функціонального стилю публіцистичних текстів, обговорено прийоми, які в них використовуються, а також з'ясовано особливості їх перекладу українською мовою. Наведено по декілька прикладів вживання стилістичних фігур і тропів у сучасній англомовній публіцистиці, а саме епітетів, метафор, стилістичних порівнянь, метонімій та алюзій. Також наведено приклад труднощів перекладу даних стилістичних фігур. Розглянуто тісні зв'язки між мовою публіцистики та культурним середовищем. Наведено короткі дані з частоти вживання стилістичних фігур і тропів із зазначенням найбільш і найменш продуктивних форм. Окреслено апріорні умови щодо мовної компетентності перекладача, а також проблеми, які виникають під час перекладу публіцистичних матеріалів та шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 + Ш5(0)943.21-334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жицька С. А. 
Підготовка курсантів вищих військових навчальних закладів до професійно-комунікативної діяльності за допомогою методу комунікативних завдань / С. А. Жицька // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 13-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто значення використання методу комунікативних завдань для формування професійної комунікативної компетенції курсантів, а також роль особистісно-орієнтованого підходу у викладанні іноземних мов. Увагу приділено поняттям: "завдання" і "ефективне завдання". Визначено типи та послідовність комунікативних завдань, які можуть використовуватися під час навчання іноземній мові професійної спрямованості. Заняття з використанням методу комунікативних завдань описується як цикл з 3-х етапів, даються характерні риси кожного етапу. Проаналізовано переваги та недоліки використання методу комунікативних завдань у навчанні іноземним мовам курсантів вищих військових навчальних закладів. Визначено класифікацію завдань і основні етапи заняття із застосуванням методу комунікативних завдань. Наголошено на необхідності розвитку самостійності та креативності курсантів і врахування їх потреб під час вивчення іноземних мов. Розкрито важливість методу комунікативних завдань для використання іноземної мови в ситуаціях реального спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іщенко Н. Г. 
Рекламний текст як форма соціального впливу / Н. Г. Іщенко, К. І. Тєлєгіна // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено аспект стосовно рекламного тексту (РТ) та його форми вираження, соціального впливу, а також безпосередньо підходів щодо його вивчення. Розглянуто досить детально компоненти РТ. Наведено визначення усіх термінів, пов'язаних з рекламою, а також визначено роль РТ в суспільстві. Розглянуто класифікацію РТ за їх значенням у різних країнах світу, вплив на суспільство та людей безпосередньо. Встановлено особливості РТ та його прагматичний вплив. Визначено вербальні та візуальні компоненти, у структурі тексту виділяють один із способів комунікативної напруги й у текстовому, і в позатекстовому просторі, тобто в просторі того, хто сприймає цей текст. Щодо підходів до вивчення РТ, то виділяються та розглядаються наступні: пропозиційний, прагматичний та комунікативно-прагматичний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корбут О. Г. 
До проблеми труднощів перекладу технічних термінів у студентів машинобудівних спеціальностей / О. Г. Корбут // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто особливості роботи з технічними текстами під час перекладу їх з англійської мови на українську, визначено труднощі, які виникають у студентів технічних спеціальностей під час перекладу термінів машинобудівної тематики. Розглянуто види термінів за їх будовою (прості терміни, складні та терміни-словосполучення) і наведено приклади кожного типу термінів. Увагу приділено атрибутивним словосполученням, які складають більшість термінів-словосполучень, наведено приклади. Надано визначення таких понять як термін, переклад, технічний переклад. Визначено, які слова можуть вживатися як терміни в технічних текстах, чим терміни відрізняються від загальновживаних слів. Розглянуто різні види технічного перекладу та визначено його граматичні та стилістичні особливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.377

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьміна І. П. 
Інструментальний компонент професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю / І. П. Кузьміна // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено зміст і внутрішню структуру інструментального компонента професійної ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю. Запропоновано трикомпонентну структуру професійної ідентичності. Кожен компонент розглянуто на прикладі професійної ідентичності студентів-математиків. Надано перелік знань, навичок й умінь, якими має володіти випускник технічного ВНЗ для успішного виконання професійних завдань. Визначено роль професійних компетенцій у контексті професійної ідентичності. На основі теоретичного аналізу розглянуто структуру професійних компетенцій на прикладі бакалаврів-математиків. Наведено приклади інструментальних і системних, соціально-особистісних (персональних, комунікативних і інформаційних), а також спеціальних компетенцій, які входять до складу професійних компетенцій. Розглянуто питання професіоналізму діяльності та конкурентоздатності випускника вищого технічного навчального закладу на ринку праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нікітіна Н. С. 
Переваги та недоліки використання Інтернет ресурсів у процесі викладання іноземної мови / Н. С. Нікітіна // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 51-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблеми використання Інтернет ресурсів у процесі викладання іноземної мови. Розглянуто переваги використання Всесвітньої мережі для удосконалення окремих видів мовленнєвої діяльності. Наведено приклади застосування Інтернет ресурсів для практики письма, говоріння, аудіювання та читання. Розглянуто різні аспекти використання Інтернет ресурсів для практики покращання лексичного та граматичного матеріалу для різних рівнів володіння іноземною мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Приходько Д. С. 
Інноваційні технології у навчанні студентів технічних спеціальностей: подкастинг / Д. С. Приходько // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 59-65. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено аналіз подкастинга як інноваційної технології в галузі викладання та вивчення іноземних мов. Розглянуто особливості застосування технології подкастинга у навчальному процесі. Визначено основні поняття, які пов'язані з технологією подкастинга (подкастинг, аудіокаст, відеокаст). Розглянуто процес створення аудіокаста. Окреслено основні можливості програмного забезпечення, яке надає змогу створювати аудіокасти. Висвітлено можливості аудіокастів у іншомовному навчанні студентів технічних спеціальностей. Проаналізовано переваги (формування навичок, розвиток і удосконалення вмінь аудіювання; посилення індивідуалізації навчання; створення умов для закріплення знань і вмінь студентів у аудиторний і позааудиторний час; мультимедійність та інтерактивність; стимулювання творчого потенціалу; зручність у використанні) та недоліки (потенційна абстрагованість від навчання; проблема вибору аудіокаста) використання аудіокастів у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романюк Ж. Г. 
До питання використання мультимедійних технологій у викладанні англійської мови / Ж. Г. Романюк // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто варіанти застосування можливостей мультимедійних технологій під час навчання студентів професійної іноземної мови. Розкрито 3 основних напрями, які слід використовувати для розширення пізнавальних можливостей студентів. По-перше, це використання презентацій. Основним інструментом для оформлення презентації є програма "Power Point". По-друге, це застосування мультимедійніх можливостей мережі Інтернет. В основному використовуються наступні ресурси: "Альбом" (scrapbook), функції "Полювання за скарбами" (treasure hunt), постановка проблеми (subject sampler), список тематичних посилань (hotlist), форум. По-третє, це активна робота з блогами. В цій частині надається характеристика різних типів блогів, показується потенціал блогів у розвитку комп'ютерної грамотності та підвищенні рівня володіння англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чіжова Н. В. 
Роль іноземної мови в формуванні професійної мобільності майбутніх спеціалістів з реклами / Н. В. Чіжова // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 76-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено суть професійної мобільності (ПМ) та обгрунтовано актуальність її формування в навчальному процесі у майбутніх спеціалістів з реклами. Визначено, що іноземна мова сприяє розвитку ПМ завдяки між предметним зв'язкам, комунікативній спрямованості та розвитку пізнавальних та особистісних якостей студентів. Розкрито особливості формування ПМ майбутніх спеціалістів з реклами. Проілюстровано практичне поєднання інтерактивних технологій та міжпредметних зв'язків під час вивчення іноземної мови професійного спрямування. Визначено основні компоненти навчального процесу та педагогічні умови формування ПМ студентів засобами іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ящук О. Л. 
Перекладацька еквівалентність фразеологічних синонімів / О. Л. Ящук // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 83-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто фразеологічні синоніми англійської мови та їх перекладацьку відповідність шляхом розкриття їх суті та класифікації. Проаналізовано стан дослідження феномену фразеологічної синонімії на сучасному етапі; класифіковано фразеологічні одиниці та фразеологічні синоніми зокрема; розглянуто загальні прийоми перекладу фразеологічних синонімів відповідно до різних рівнів еквівалентності. Об'єктом дослідження є фразеологічні синоніми англійської та української мов, предметом - особливості перекладу даних синонімів з англійської мови українською. Наукова актуальність роботи полягає у класифікації фразеологічних синонімів, а також у систематизації способів їх перекладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-33 + Ш143.21-77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського