Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ЗАЛІЗН. ТРАНСП. УКРАЇНИ - 2021 - № 3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Приходько В. І. 
Транспорт найближчого майбутнього і що таке EU GREEN DEAL / В. І. Приходько, Г. С. Ігнатов, А. А. Зюков // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 4-15. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано стан проблеми досягнення кліматичної нейтральності - скорочення викидів вуглецю і інших парникових газів в найближчому майбутньому. У 2019 р. на самміті ООН з клімату 66 країн світу узяли на себе зобов'язання досягти до 2050 р. кліматичної нейтральності. Зниження викидів вуглецю на залізничному транспорті може бути отримане шляхом заміни спалюваного палива - соляр, в двигунах дизель-поїздів і тепловозів, на "чисте" водневе паливо. Визначені проблеми водневої інфраструктури, без створення якої неможлива робота нового транспорту в Україні. Розглянуті роботи провідних світових фірм із створення водневих паливних елементів, і транспорту найближчого майбутнього, визначені шляхи початку робіт в Україні з цієї тематики і можливості вітчизняної промисловості.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Ломотько Д. В. 
"Зелена" логістика, як основа покращення екологічних показників вантажних мультимодальних перевезень / Д. В. Ломотько, О. М. Огар, Д. С. Козодой, М. Д. Ломотько // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 16-28. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто питання покращення екологічних показників під час виконання міжнародних та внутрішніх мультимодальних перевезень вантажів за участю залізниць. Доведено, що контейнерні та контрейлерні технології мають переваги з точки зору зменшення негативного впливу на довкілля. Зокрема кращими є такі показники, як витрати на ліквідацію наслідків засмічення земельних ділянок, рівень непараметричного забруднення (зокрема, шуму) у порівнянні із доставкою вантажу тільки окремими видами транспорту. Розглянуто ресурсний цикл утворення та знищення сміття на основі ланцюга технологічно пов'язаних транспортних підприємств у вигляді динамічної математичної моделі. Оцінено рівень шумового забруднення довкілля і його негативний вплив від кожного виду транспорту окремо та у складі мультимодальної системи. Надано характеристику структури операційної діяльності логістичного підприємства та фактори, що впливають на його екологічну ефективність, для основних маршрутів мультимодальних поїздів.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мойсеєнко К. В. 
Діапазони приведених мас колії у вертикальній площині в межах стрілочного переводу на залізобетонних брусах проєкту 1740 (прямий напрямок) / К. В. Мойсеєнко // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 29-37. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Наведено методику й результати розрахунку діапазонів приведених мас колії в межах стрілочних переводів на залізобетонних брусах (на прикладі переводу проєкту 1740), змінних по їх довжині та різних для контррейкової та хрестовинної ниток.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Леонець В. А. 
Вплив овальності колісного центра на напружено-деформований стан з'єднання "бандаж-центр" колеса електровоза / В. А. Леонець, А. О. Лукашевич, В. М. Повисший, Л. Ф. Яценко // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 38-45. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Актуальним питанням є підвищення роботоздатності локомотивних коліс, сформованих термічною напресовкою бандажів на колісний центр. Серед технологічних факторів, впливаючих на міцність посадки бандажа наколісний центр, важливі є відхилення геометричної форми колісних центрів та бандажів. Механічні властивості конструкційних сталей бандажів та центрів суттєво впливають на міцність їх з'єднання. В ДП "ДНДЦУ УЗ" протягом 2008 - 2011 рр. були досліджені випадки руйнування бандажів локомотивних коліс в зоні крайки виточки в них під бандажне кільце. Спостережено багатоосередкове зародження втомних тріщин на поверхні бандажа біля стопорного кільця при відсутності концентраторів напружень. Розглянута можливість виникнення таких тріщин через фретинг-втому дотичних поверхонь конструкційних сталей бандажа та колісного центра, обумовлену його овальністю. Вказано на необхідність проведення досліджень гігациклової фретинг-втоми з'єднань "колісний центр-бандаж" коліс, сформованих тепловою напресовкою. Рекомендовано після обточки колісних центрів та бандажів, перед формуванням коліс тепловою напресовкою здійснювати вимірювання відхилень їх геометричних розмірів доступним у виробничих умовах методом та відмічати місця найбільшого відхилення геометричної форми колісного центра і бандажа, з метою підвищення імовірності виявлення неруйнівними методами втомних тріщин докритичних розмірів.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Pysarenko G. 
Accumulation of microplastic deformations of low-carbon steel samples under high-cycle loading as a factor of operational damage to load-bearing structures of railway transport = Накопичення мікропластичних деформацій зразків низьковуглецевої сталі за багатоциклового навантажування як фактор експлуатаційного пошкодження тримальних конструкцій залізничного транспорту / G. Pysarenko, O. Voynalovich, A. Maylo, S. Pysarenko // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 46-52. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Розглянуто методичні можливості аналізу умов формування граничного стану накопиченої локальної щільності деформаційних дефектів поверхневого шару сталей і сплавів під час багатоциклового навантажування з метою розроблення методу аналізу поточного стану пошкодження. Отримано розрахункові та експериментальні результати аналізу кінетики накопичення деформаційних дефектів на поверхні низьковуглецевої сталі за напружень нижче межі витривалості.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Зонов В. Д. 
Методология измерения массы топлива аппаратно-программным комплексом тепловоза / В. Д. Зонов, В. А. Матяш, Ю. А. Белоус, Ю. В. Польников, В. Б. Левцов // Залізн. трансп. України. - 2021. - № 3. - С. 53-67. - Библиогр.: 25 назв. - рус.

Розроблена методологія виміру маси палива на тепловозі апаратно-програмним комплексом з передачею інформації по GPRS-навігації в структури АТ "Укрзалізниці" в реальному часі експлуатації: маси палива витраченого дизелем тепловоза - за допомогою диференціального витратоміром палива (DFM); маси палива в паливному баку тепловоза - ультразвуковими датчиками рівня палива (DUT); маси палива при заправці в паливний бак із стаціонарного резервуару локомотивного депо і при заправці з пересувного паливоза-правника; маси палива при несанкціонованому зливі з паливної системи тепловоза. Приведені основні регламентуючі стандарти України з паливовикористання. Методологія виміру і розрахунку маси палива реалізована апаратно-програмним комплексом, що є: мікропроцесорний комплекс зі вбудованою математичною моделлю і програмним забезпеченням з інтерфейсними зв'язками, до складу якого входять диференціальний витратомір (DFM), з інтерфейсним кабелем, для виміру витрат палива дизелем тепловоза; ультразвукові датчики рівня палива (DUT), що вимірюють рівень, об'єм, масу, температуру, щільність, в'язкість палива в паливному баку тепловоза, з врахуванням добових коливань температур довкілля; ультразвукові датчики рівня (DUT), що вимірюють несанкціонований відбір палива з паливної системи.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського