Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ЗАЛІЗН. ТРАНСП. УКРАЇНИ - 2020 - № 1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Гетьман Г. К. 
Снижение энергоемкости грузовых перевозок за счет применения модульной тяги / Г. К. Гетьман, С. Л. Марикуца, В. Е. Васильев // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 4-10. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Застосування модульної тяги забезпечує зниження витрат енергії на перевезення і на власні потреби. Отримані вирази дозволяють оцінити ефективність застосування модульної тяги безпосередньо в ході вирішення завдань тягового забезпечення, коли в якості одного з критеріїв оптимальності при виборі параметрів номінального режиму тягового модуля приймається надлишкова потужність локомотивного парку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Доліна Н. Л. 
Наукові підходи при розробці стратегії цифрової трансформації залізничного транспорту / Н. Л. Доліна, О. П. Бочаров, О. Л. Зіненко // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 11-18. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність наукового підходу при розробці стратегії впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління. Для вирішення існуючих проблем розвитку корпоративних інформаційних систем запропонований алгоритм дій підвищення рівня інформатизації та ефективності діяльності АТ "Укрзалізниця", який дозволить вирішити актуальні питання впровадження корпоративних інформаційних систем. З огляду на особливості вітчизняного законодавства та корпоративного управління, показані шляхи досягнення ефективності та прозорості бізнес-процесів і забезпечення централізованої підтримки прийняття управлінських рішень на всіх рівнях і у всіх сферах бізнесу компанії, реалізація яких би в подальшому дозволила оптимізувати витрати в виробництво, провести реструктуризацію виробництва для його ефективного управління.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мямлин С. В. 
Совершенствование систем лубрикации на железнодорожном транспорте / С. В. Мямлин // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 19-24. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Проблема зносу коліс і рейок, як відомо, існує з моменту створення залізничного транспорту. І протягом всього історичного розвитку залізниць інженери і вчені шукали ефективні технічні засоби і технології для зменшення зносу і підвищення життєвого ресурсу коліс і рейок. Одним із шляхів зниження зносу в парі "колесо-рейка" для локомотивів є використання систем лубрикації гребенів коліс, які спрямовані на зниження темпу зношування тертьових поверхонь. Залежно від типу лубрикатора і від ступеня досконалості конструктивної реалізації залежить ефективність застосування даних пристроїв. Розглянуті основні конструктивні особливості локомотивних і стаціонарних лубрикаторів різних виробників, які використовуються на залізничному транспорті.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Демченко С. М. 
Проблеми застосування стаціонарних рейкозмащувальних пристроїв на залізницях АТ "Укрзалізниця" / С. М. Демченко, Ю. О. Макаров, А. А. Татуревич // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 25-34. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено проблеми застосування стаціонарних рейкозмащувальних пристроїв на залізницях АТ "Укрзалізниця". Лубрикація є одним з найважливіших інструментів забезпечення ефективної взаємодії в системі "колесо-рейка", енерго- та ресурсозбереження, одним з найбільш ефективних заходів щодо зниження інтенсивності бічного зносу рейок і елементів стрілочних переводів, а також зносу бандажів колісних пар і коліс рухомого складу. Досвід експлуатації рейкозмащувачів показує, що високий рівень економічної ефективності та розвиток систем колійної лубрикації неможливі без комплексного рішення завдань: організація ефективного сервісного обслуговування устаткування на місцях експлуатації; модернізація устаткування, що експлуатується; ефективне технічне обслуговування устаткування впродовж усього життєвого циклу. Впровадження сучасних стаціонарних рейкозмащувальних пристроїв на залізницях АТ "Укрзалізниця" надасть змогу зменшити інтенсивність бічного зносу рейок та елементів стрілочних переводів з метою подовження їх терміну експлуатації.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Пустовгар В. О. 
Результати діяльності інспекційного органу з оцінки відповідності послуг з технічного обслуговування, ремонту та процесів експлуатації залізничного рухомого складу / В. О. Пустовгар, В. М. Кравченко // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 35-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Приведено відомості щодо створення та акредитації інспекційного органу філії "НДКТІ" АТ "Укрзалізниця", розглянуто результати аналізу діяльності інспекційного органу в 2019 р. Розглянуто хід атестації призначеним підрозділом АТ "Укрзалізниця", філією "НДКТІ", на основі матеріалів інспектування, структурних підрозділів та суб'єктів господарювання, що не входять до структури АТ "Укрзалізниця" на право виконання ремончих конструкцій вагонів. Це свідчить про необхідність їх модернізації з посиленням. Для підвищення надійності парку вагонів-зерновозів АТ "Укрзалізниця" в експлуатації необхідно провести оцінку ризиків виникнення визначених відмов та розробити відповідний комплекс заходів.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Петренко В. О. 
Експлуатаційні відмови вагонів-хоперів для перевезення зерна / В. О. Петренко, Т. М. Гордієнко // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 40-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено аналіз відмов вагонів-хоперів для перевезення зерна, що виникають в експлуатації. Розглянуті вагони-зерновози парку АТ "Укрзалізниця", яким, у зв'язку з виявленими несправностями, були проведені технічні обслуговування в обсязі ТОв-1 та ТОв-2 у період 30.11.2019 р. - 31.01.2020 р. Аналіз відмов вагонів-зерновозів виконувався із застосуванням статистичних прийомів прикладної математичної статистики. За результатами виконаного аналізу визначено групи відмов, які виникають найчастіше. Такі відмови мають критичне значення для безперебійного перевізного процесу. Більше 90 % всіх несправностей вагонів-зерновозів виявляються в експлуатації на вагонах з вичерпаним терміном служби і більша частина цих відмов пов'язані з несправностями несучих конструкцій вагонів. Це свідчить про необхідність їх модернізації з посиленням. Для підвищення надійності парку вагонів-зерновозів АТ "Укрзалізниця" в експлуатації необхідно провести оцінку ризиків виникнення визначених відмов та розробити відповідний комплекс заходів.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Хлестова О. А. 
Температурные факторы Восточно-Украинского региона и их влияние на показатели работы железнодорожного транспорта / О. А. Хлестова, Д. В. Волков // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 1. - С. 50-56. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

На експлуатаційні характеристики залізничного транспорту впливають регіональні температурні зміни. На основі даних мінімальних і максимальних від'ємних температур, визначені залежності температурних змін м. Маріуполя, встановлено підвищення середньої температури навколишнього середовища від часу. Виявлені основні проблеми температурно-напруженої безстикової колії Донецької залізниці та визначено напрямки робіт щодо зниження величини забруднення навколишнього середовища.



Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського