Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=M&А<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Назарова К. О. 
Аудит діяльності мережевих ритейлерів в умовах економіки з відкритим доступом / К. О. Назарова, О. П. Федоренко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 284-290. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено особливості діяльності мережевих ритейлерів (роздрібних торговельних мереж). Визначено, що являють собою ритейлери взагалі та мережеві ритейлери зокрема. Розкрито основні етапи сучасного аудиту (впродовж ХХ - початку ХХI століть), до моменту формування економіки з відкритим доступом. Аргументовано доводиться необхідність підвищувати якість фінансової та нефінансової інформації відповідно до потреб її споживачів. Підсумовано, що якість і транспарентність інформації, отримані позитивні результати зовнішнього (так званого незалежного) аудиту прямо або опосередковано впливають на ринкову вартість компанії, оскільки підвищують рівень довіри до достовірності та об'єктивності інформації. Висвітлено запити та соціально-економічний потенціал аудиту в умовах глобалізації та євроінтеграції. Наведено результати компаративного аналізу основних трендів розвитку мережевих ритейлерів в Україні, отримані в результаті дослідження та оцінки глобальних і національних економічних і соціальних професійних інститутів. Систематизовано основні, значущі критерії оцінки інформації на предмет довіри (або недовіри) до результатів аналізу та аудиту. Розкрито змістовне наповнення та особливості в оцінках якісної та транспарентної інформації. Обгрунтовано основні підходи до аудиту фінансової звітності мережевого ритейлера з урахуванням ініціативності та обов'язковості аудиту (згідно з вимогами основного профільного законодавства з аудиту фінансової звітності та аудиторської діяльності в Україні). Підсумовано, що в умовах економіки з відкритим доступом до інформації загалом та аудиторської інформації зокрема її користувачі (професійні та непрофесійні користувачі інформації) висувають низку вимог, серед яких концептуальними є якість та транспарентність. Доведено позицію, що мережеві ритейлери, які є одними з найбільш інвестиційно привабливими для угод M&А, зацікавлені в отриманні позитивних результатів аудиту, тому, відповідно, є або об'єктами обов'язкового аудиту, або ініціаторами добровільного аудиту. Оприлюднення позитивних результатів аудиту фінансової звітності впливає на вартість такого мережевого ритейлора.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Назарова К. О. 
Аудит діяльності мережевих ритейлерів в умовах економіки з відкритим доступом / К. О. Назарова, О. П. Федоренко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 284-290. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено особливості діяльності мережевих ритейлерів (роздрібних торговельних мереж). Визначено, що являють собою ритейлери взагалі та мережеві ритейлери зокрема. Розкрито основні етапи сучасного аудиту (впродовж ХХ - початку ХХI століть), до моменту формування економіки з відкритим доступом. Аргументовано доводиться необхідність підвищувати якість фінансової та нефінансової інформації відповідно до потреб її споживачів. Підсумовано, що якість і транспарентність інформації, отримані позитивні результати зовнішнього (так званого незалежного) аудиту прямо або опосередковано впливають на ринкову вартість компанії, оскільки підвищують рівень довіри до достовірності та об'єктивності інформації. Висвітлено запити та соціально-економічний потенціал аудиту в умовах глобалізації та євроінтеграції. Наведено результати компаративного аналізу основних трендів розвитку мережевих ритейлерів в Україні, отримані в результаті дослідження та оцінки глобальних і національних економічних і соціальних професійних інститутів. Систематизовано основні, значущі критерії оцінки інформації на предмет довіри (або недовіри) до результатів аналізу та аудиту. Розкрито змістовне наповнення та особливості в оцінках якісної та транспарентної інформації. Обгрунтовано основні підходи до аудиту фінансової звітності мережевого ритейлера з урахуванням ініціативності та обов'язковості аудиту (згідно з вимогами основного профільного законодавства з аудиту фінансової звітності та аудиторської діяльності в Україні). Підсумовано, що в умовах економіки з відкритим доступом до інформації загалом та аудиторської інформації зокрема її користувачі (професійні та непрофесійні користувачі інформації) висувають низку вимог, серед яких концептуальними є якість та транспарентність. Доведено позицію, що мережеві ритейлери, які є одними з найбільш інвестиційно привабливими для угод M&А, зацікавлені в отриманні позитивних результатів аудиту, тому, відповідно, є або об'єктами обов'язкового аудиту, або ініціаторами добровільного аудиту. Оприлюднення позитивних результатів аудиту фінансової звітності впливає на вартість такого мережевого ритейлора.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського