Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=H-BEAM<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Dmitriev S. A. 
Some aspects of influence of the connecting rod design on the output parameters of high-speed internal combustion engines = Деякі аспекти впливу конструкції шатуна на вихідні параметри високооборотних двигунів внутрішнього згоряння / S. A. Dmitriev, A. E. Khrulev // Проблеми тертя та зношування. - 2020. - № 1. - С. 23-37. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Проведено порівняльний аналіз напружено-деформованого стану шатунів з традиційним двотавровим і Н-подібним профілями з метою порівняння різних конструкцій шатунів і виявлення чинників, що впливають на основні параметри внутрішнього згоряння. Відзначено, що всупереч загальновідомості Н-подібного профілю шатуна, в даний час практично відсутні роботи, в яких би детально розглядалися особливості, можливі переваги та рекомендації щодо застосування Н-подібних шатунів у двигунах різних типів. Використовуючи моделювання методом кінцевих елементів, було встановлено, що Н-подібний шатун має набагато більшу жорсткість поперечного вигину, але поступається шатуну зі звичайним двотавровим профілем по масі. Крім того, було виявлено, що, на відміну від стандартних шатунів, у Н-подібного шатуна найбільш навантаженими елементами є ребра в нижній частині поблизу переходу до кривошипної голівки. Розрахунки також показали, що частота власних коливань Н-подібного стрижня значно вище, ніж у звичайного двотаврового, у якого частота власних коливань може виявитися близькою до робочої на високих частотах обертання і викликати зростання механічних втрат. Випробування спортивних бензинових двигунів допомогли отримати нові дані про те, як конструкція шатуна впливає на механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна. Так, було виявлено, що при високих швидкостях обертання поршень може працювати в циліндрі з поперечним перекосом, що, ймовірно, викликано поперечними коливаннями шатуна, які можна усунути за допомогою переходу на Н-подібні шатуни. Отримані дані про роботу поршня з шатунами різних типів дозволили зробити висновок про те, що більш жорсткий шатун допомагає придушити поперечні коливання, знизити механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 + О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Dmitriev S. A. 
Some aspects of influence of the connecting rod design on the output parameters of high-speed internal combustion engines = Деякі аспекти впливу конструкції шатуна на вихідні параметри високооборотних двигунів внутрішнього згоряння / S. A. Dmitriev, A. E. Khrulev // Проблеми тертя та зношування. - 2020. - № 1. - С. 23-37. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Проведено порівняльний аналіз напружено-деформованого стану шатунів з традиційним двотавровим і Н-подібним профілями з метою порівняння різних конструкцій шатунів і виявлення чинників, що впливають на основні параметри внутрішнього згоряння. Відзначено, що всупереч загальновідомості Н-подібного профілю шатуна, в даний час практично відсутні роботи, в яких би детально розглядалися особливості, можливі переваги та рекомендації щодо застосування Н-подібних шатунів у двигунах різних типів. Використовуючи моделювання методом кінцевих елементів, було встановлено, що Н-подібний шатун має набагато більшу жорсткість поперечного вигину, але поступається шатуну зі звичайним двотавровим профілем по масі. Крім того, було виявлено, що, на відміну від стандартних шатунів, у Н-подібного шатуна найбільш навантаженими елементами є ребра в нижній частині поблизу переходу до кривошипної голівки. Розрахунки також показали, що частота власних коливань Н-подібного стрижня значно вище, ніж у звичайного двотаврового, у якого частота власних коливань може виявитися близькою до робочої на високих частотах обертання і викликати зростання механічних втрат. Випробування спортивних бензинових двигунів допомогли отримати нові дані про те, як конструкція шатуна впливає на механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна. Так, було виявлено, що при високих швидкостях обертання поршень може працювати в циліндрі з поперечним перекосом, що, ймовірно, викликано поперечними коливаннями шатуна, які можна усунути за допомогою переходу на Н-подібні шатуни. Отримані дані про роботу поршня з шатунами різних типів дозволили зробити висновок про те, що більш жорсткий шатун допомагає придушити поперечні коливання, знизити механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 + О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського