Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=C++ BUILDER<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Селівьорстова Т. В. 
Розробка спеціалізованого програмного засобу для дослідження матричної гри у змішаних стратегіях "Яструби і голуби" / Т. В. Селівьорстова, О. С. Ткаленко // Систем. технології. - 2018. - № 5. - С. 205-210. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто процес розробки спеціалізованого програмного засобу для дослідження матричної гри у змішаних стратегіях "Яструби і голуби". Наведено формальний і математичний опис гри "Яструби і голуби". Проведено дослідження імітаційної ігрової моделі "Яструби і голуби" на її програмній реалізації. Показано характер впливу параметрів ігрової моделі на елементи платіжної матриці, що визначає виграш.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.7-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Селівьорстова Т. В. 
Алгоритм детектування міри скруглення для аналізу цифрових зображень / Т. В. Селівьорстова, В. Ю. Селівьорстов, К. А. Соколов // Систем. технології. - 2019. - № 3. - С. 25-31. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано запропонований алгоритм детектування міри скруглення для аналізу цифрових зображень. Згідно запропонованого алгоритму об'єкт на зображенні - неметалеве включення вважається близьким до круглої форми, якщо відношення довжини окружності рівної по площі неметалевому включенню до довжини контуру включення наближається до одиниці. Проведені дослідження на тестових зображеннях показали дієвість запропонованого підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вдовичин Т. Я. 
Особливості вивчення програмування майбутніми вчителями інформатики / Т. Я. Вдовичин, Л. В. Лазурчак // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 2. - С. 51-62. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Процес підготовки майбутніх учителів інформатики передбачає формування знань і вмінь, а також професійних навичок у контексті отримання майбутньої кваліфікації "вчитель інформатики". Вивчення програмування дає базові фундаментальні поняття та способи їх подальшого застосування в різних дисциплінах, підтримує міжпредметні зв'язки протягом усього процесу навчання студентів та в подальшій професійній діяльності. Висвітлено особливості навчання програмування засобами середовища C++ Builder для майбутніх учителів інформатики. C++ Builder - одна з найпотужніших систем, що дозволяє на найсучаснішому рівні створювати як окремі прикладні програми Windows, так і розгалужені комплекси, призначені для роботи в корпоративних мережах і в Інтернет. Це інструмент для швидкої розробки додатків на С++ під Windows, який підтримує можливість програмування, що грунтується на компонентах. Досліджено можливості цієї системи саме для розробки складних і ефективних прикладних програм для майбутніх учителів інформатики. Акцентовано на візуальній розробці інтерфейсу програмного забезпечення, що дозволяє спростити взаємодію програмного продукту з користувачем та додати користувацькому інтерфейсу якості професійного рівня. Результатом візуального проектування є скелет майбутньої програми, у яку вже внесені відповідні коди. Інструменти візуальної розробки забезпечують продуктивність багаторазового використання візуальних компонентів у поєднанні з удосконаленими засобами доступу до баз даних. Досліджено візуальні можливості мови програмування C++ для майбутніх учителів інформатики на прикладі створення калькулятора та текстового редактора. Простота освоєння середовища С++ Builder та підтримки широкого спектра технологій робить його універсальним інструментом створення програмних проектів найрізноманітнішої спрямованості. Засоби середовища С++ Builder дозволяють майбутнім учителям інформатики створювати різноманітні навчальні програми, що можуть бути використані у професійній діяльності, зокрема у школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського