1. |
Гаряча С. А. Педагогіка майбутнього / С. А. Гаряча // Пед. вісн.. - 2011. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему гуманізації освіти, яка належить до визначальних цінностей суспільного життя і є умовою і результатом якісної шкільної освіти ХХІ ст. Висвітлено значення принципів гуманної педагогіки для становлення дитини як творчої індивідуальності, концептуальну відмінність гуманної педагогіки від авторитарної. На основі творчої спадщини класичної педагогіки, опрацьованої педагогом-гуманістом Ш. О. Амонашвілі, виокремлено сутнісні аспекти місії вчителя та призначення Дитини, які визначено як існування вищого Духовного Світу; безсмертність людської душі, її спрямованість на удосконалення; земне життя - відрізок шляху удосконалення. Відзначено створення Міжнародного Центру Гуманної Педагогіки та відкриття таких Центрів в країнах СНГ, зокрема, Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації Гуманної Педагогіки. Конкретизовано основні положення Програми проведення Року Гуманної Педагогіки та ювілейних Міжнародних педагогічних читань. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5ГРУ)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ
|