Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=К ПРОФИЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Степанчук О. 
До питання про впровадження профільного навчання в загальноосвітній школі / О. Степанчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 5. - С. 158-160. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто практичний досвід 30-річної роботи з впровадження профільного навчання в старшій школі, яке включає допрофільне навчання з VII класу і впливає не тільки на розвиток логічного мислення, поглиблення знань з навчальних дисциплін, вміння аналізувати, приймати правильне рішення, а й виховує всебічно розвинену, соціально зрілу людину, формує риси характеру учня. Зазначено, що впровадження допрофільного вивчення окремих предметів значно впливає не тільки на учнів, але й на формування особистості вчителя, його стиль спілкування з школярами, рівень його фахової підготовки та методичної майстерності.

Рассмотрен практический опыт 30-летней работы по внедрению профильного обучения в старшей школе, которое включает допрофильное обучения с VII класса, влияющее не только на развитие логического мышления, углубление знаний по учебным дисциплинам, умение анализировать, принимать правильное решение, но и воспитывает всесторонне развитого, социально зрелого человека, формирует черты характера ученика. Указано, что внедрение допрофильного изучения отдельных предметов значительно влияет не только на учащихся, но и на формирование личности учителя, его стиля общения со школьниками, уровень его профессиональной подготовки и методического мастерства.

Practical experience of 30-year career at the school to introduce school education in high school, which includes pre-professional learning class VII, which affects not only the development of logical thinking, knowledge of academic disciplines, the ability to analyze and make the right decision, but educates well-rounded, socially mature person, forms the character traits students. Indicated that the introduction of a profile study of individual subjects greatly affects not only students but also tothe formation of the person of the teacher, his style of communication with students, on the level of training and methodological expertise.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міщенко М. 
Навчальний заклад модульного типу в режимі експерименту / М. Міщенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 3. - С. 37-39. - укp.

Наведено результати роботи установи, що є закладом модульного типу і складається з кількох міні-шкіл з власними навчальними планами, з окремими методичними радами та планами роботи. Діяльність опорного навчального закладу здійснюється за розробленою автором методикою проектно-цільового планування, де узгоджується робота внутрішніх і зовнішніх мереж через систему цільових проектів. Розкрито особливості організації допрофільної підготовки та створення міжшкільних факультативів.

Представлена работа учреждения, являющегося заведением модульного типа и состоящего из нескольких мини-школ с собственными учебными планами, с отдельными методическими советами и планами работы. Деятельность опорного учебного заведения осуществляется по разработанной авторской методике проектно-целевого планирования, где согласовывается работа внутренних и внешних сетей через систему целевых проектов. Раскрыты особенности организации допрофильной подготовки и создания межшкольных факультативов.

Shows the work of institutions is a modular type of institution and consists of several mini-schools with their own educational plans, with some methodological advice and work plans. Activity reference institution carried out by the method developed by the author project-oriented planning, where the coordinated work of the internal and external networks through a system of targeted projects. The features of the organization pre-profile training and the creation of inter-school electives.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського