Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=И.АОГИЕНКО<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Покась В. 
Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні / В. Покась // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 109-116. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Проаналізовано умови й обставини формування в Україні системи інтернатних закладів, філософію цього процесу від революції у 1917 р. до проголошення Україною незалежності. Дані наведено на підставі історичних документів. Відзначено, що у 1920-х рр. дитячі заклади створювалися згідно з Декларацією від 1920 р. про соціальне виховання дітей, яка висувала ідею захисту дитинства, завданням якого було взяти на облік усіх дітей до 15-ти років, як організованих, так і неорганізованих. Але у 1924 р. Наркомос України був змушений визнати, що його плани суспільного виховання дітей і розвитку мережі дитячих будинків є необгрунтованими, і здійснити обов'язкове суспільне виховання дітей через розширену мережу дитячих будинків неможливо. Висвітлено роль видатних українських педагогів того часу: С. Русової, І. Огієнка, А. Макаренка та інших. Наведено статистичні дані щодо кількості дитячих будинків, шкіл-інтернатів, опікуваних дітей, сімей, що брали дітей під свій патронат чи всиновлювали їх (за різних періодів історії України з 1920 до 2000 рр.).

Проанализированы условия и обстоятельства формирования в Украине системы интернатных заведений, философия этого процесса от революции в 1917 г. до провозглашения Украиной независимости. Данные приведены на основании исторических документов. Отмечено, что в 1920-х гг. детские учреждения создавались в соответствии с Декларацией от 1920 г. о социальном воспитании детей, которая выдвигала идею защиты детства, задачей которого было взять на учет всех детей до 15-ти лет, как организованных, так и неорганизованных. Но в 1924 г. Наркомпрос Украины был вынужден признать, что его планы общественного воспитания и развития сети детских домов необоснованны, и осуществить обязательное общественное воспитание детей через расширенную сеть детских домов невозможно. Освещена роль выдающихся украинских педагогов того времени: С. Русовой, И. Огиенко, А. Макаренко и другие. Приведены статистические данные по количеству детских домов, школ-интернатов, опекаемых детей, семей, принимавших детей под свой патронат или усыновляли их (в различные периоды истории Украины с 1920 по 2000 гг.).

Conditions and circumstances of the system of boarding schools forming in Ukraine, philosophy of this process from the first Ukrainian revolution till the declaration of independence are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.4 + Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського