Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=В ПРОФИЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Пометун О. 
Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 3-7. - укp.

Обгрунтовано необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами під час формування змісту освіти і добору форм і методів організації навчального процесу. Відзначено, що в суспільному житті значущими та важливими стають такі якості: ініціативність, креативність, комунікативність, гнучкість мислення, уміння робити вибір, особиста відповідальність, здатність до зміни видів діяльності тощо, тобто вміння та якості, які дитина має набувати в школі. Зроблено висновок, що одним з ефективних шляхів вирішення цієї проблеми шкільної освіти є профільне навчання. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти: розроблення головного документа, який визначає конкретні результати педагогічного процесу - державних освітніх стандартів; максимальне врахування інтересів, здібностей і подальших життєвих планів учнів шляхом до профільної підготовки; виконання школою соціального замовлення суспільства, урахування ринку праці. Констатовано, що планування освіти у старшій ланці як профільного навчання з відповідним змістом уже сьогодні дає змогу школі зменшити навчальне навантаження учнів без втрати рівня та якості освіти.

Обоснована необходимость развития старшей школы как профильной, сопровождающейся серьезными качественными изменениями при формировании содержания образования и отбора форм и методов организации учебного процесса. Отмечено, что в общественной жизни значимыми и важными становятся такие качества: инициативность, креативность, коммуникабельность, гибкость мышления, умение делать выбор, личная ответственность, способность к изменению видов деятельности, то есть умения и качества, которые ребенок должен получать в школе. Сделан вывод, что одним из эффективных путей решения этой проблемы школьного образования является профильное обучение. Определены пути реализации содержания профильного образования: разработка главного документа, который определяет конкретные результаты педагогического процесса - государственных образовательных стандартов; максимальный учет интересов, способностей и дальнейших жизненных планов учащихся путем профильной подготовки; выполнения школой социального заказа общества, учета рынка труда. Констатировано, что планирование образования в старшем звене как профильного обучения с соответствующим содержанием уже сегодня позволяет школе уменьшить учебную нагрузку учащихся без потери уровня и качества образования.

The necessity of high school as the core, accompanied by significant qualitative changes as the formation of educational content and selection of forms and methods of school organization. It is noted that in public life meaningful and important are these qualities: initiative, creativity, communication skills, flexible thinking, the ability to make a choice, personal responsibility, the ability to change activities, etc., that is, the skills and qualities that the child should receive at school. On this basis, one of the most effective ways to solve this problem the school is a specialized education. The ways of implementing the content of professional education: developing a master document, which identifies the specific results of the pedagogical process - the state educational standards; best interests, abilities and future plans in life for students through the core training; run school social order of society, taking into account the labor market. The advantages of school education as comparedto the knowledge-oriented learning model. It was stated that the planning of education in the senior management of school education as relevant content already makes it possible to reduce the workload of school students, without losing the level and quality of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського